השוק

צוקרברג כבר הביס את מאסק? ההכנסות של טוויטר צונחות

לפי ציוץ חדש של אילון מאסק, ההכנסות של טוויטר מפרסום ירדו ב-50% וכי היא יש לה לא מעט חובות. עם זאת, לא ידוע בדיוק מתי נרשמו הנתונים הללו ואם השקת המתחרה של צוקרברג השפיעה עליהם
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
רק לפני מספר ימים מארק צוקרברג השיק את פלטפורמת ת'רדס והצליח להביא אליו אין-ספור משתמשים שחיפשו לעזוב, או כבר עזבו, את טוויטר של אילון מאסק. בסופ"ש הזה נדמה כי למאסק אין ממש בעיה להודות בנתונים הבעייתים של טוויטר, והוא מודה בציוץ כי החברה בחובות וכי הכנסותיה מפרסום ירדו ב-50%.
על פי הדיווחים, לא ידוע בדיוק לאיזו תקופה מאסק מתייחס כשהוא מדבר על ירידה בהכנסות, וכמובן בנושא החובות, ולכן לא ידוע אם הנתונים הללו מושפעים בכלל מהשקתה של המתחרה של צוקרברג. כמו כן, לא ידוע אם מדובר בנתונים שנרשמו לפני התקופה בה לכאורה מרבית המפרסמים בטוויטר חזרו באזור מרץ-אפריל, כך לפחות לפי דבריו של מאסק בריאיון ל-BBC.
 
נזכיר כי לאחר שמאסק נדרש לרכוש את טוויטר בכ-40 מיליארד דולר, הוא פיטר אלפי עובדים, השיק שירות חדש בתשלום ולאחרונה אף השיק שירות שמאפשר ליוצרי תוכן לקבל תשלום על העלאת פרסומות (ישנם יוצרי תוכן שאפילו העידו כי עשו רווח של כ-100 אלף דולר). עם זאת, לא ידוע מהי בדיוק דרישת הסף לקבלת תשלום על השירות הזה. 
נזכיר כי הקרב הדיגיטלי בין מאסק וצוקרברג עתיד כנראה להגיע לזירה פיזית. לאחרונה השניים הסכימו להילחם אחד נגד השני בזירת היאבקות והצליחו להטריף את הרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה