השוק

יו"ר ההסתדרות נגד פורום העסקים: "להתערב כשהמפלגות רבות? לא הגיוני"

הצהרתו של בר דוד מגיעה במקביל להודעה מפורום העסקים, בה נאמר "שהבאת החקיקה לנקודת האל חזור באופן חד צדדי תוביל את הפורום לנקוט בכל האמצעים על פי דין, לעצירת המשק"
מערכת ice | 
ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, אבשלום ששוני, תומר נויברג)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הכריז היום (שני) כי לא יצטרף לפעולות המחאה המתוכננות ליום השיבוש מחר והבהיר כי לא ישיבת את המשק בגלל הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות. 
"להתערב כשהמפלגות רבות? זה לא הגיוני", אמר בסרטון בר דוד, שהוסיף קריאה לראש הממשלה בנימין נתניהו לחזור להידברות עם האופוזיציה. "צא לציבור ותודיע שאתה עוצר, אי אפשר להמשיך לייצר פה מהומת אלוהים".
 
הצהרתו של בר דוד מגיעה במקביל להודעה מפורום העסקים, בה נאמר "שהבאת החקיקה לנקודת האל חזור באופן חד צדדי תוביל את הפורום לנקוט בכל האמצעים על פי דין, לעצירת המשק".
"כשראיתי בפעם הקודמת את מדינת ישראל באותו לילה, פעלתי. כי זה היה נכון לפעול. פעלתי מהבטן. אי אפשר לצפות שאותו ארגון עובדים שמייצג עובדים בכל המפלגות, כל פעם שתהיה בעיה בכנסת נאיים בהשבתת המשק. ואחר כך יתבעו אותנו. זה לא הגיוני, אמר בר דוד. "למה השיחות בבית הנשיא התנפצו? קורא למפלגות להמשיך ולהידבר. בשביל מה פירקתם את השיחות? וישר רצים לחקיקה. אני עדיין אופטימי שאפשר לעצור את הטירוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה