השוק

חברת GoTo חוזרת לרווחים חיוביים; גידול של 7% בהכנסות

חברת התחבורה השיתופית GoTo מציגה את תוצאותיה למחצית הראשונה של 2023 ואלו משקפות מעבר לרווח חיובי, עלייה בהכנסות והתחזקות בשווקים המרכזיים שלה
מערכת ice | 
רכב גו טו (צילום אלכס ליפקין)
חברת GoTo, שפועלת בתחום התחבורה השיתופית, מפרסמת היום את תוצאותיה למחצית הראשונה של 2023, ואלו משקפות צמיחה בשני שווקי היעד העיקריים של החברה בגרמניה ובישראל, שיפור ניכר ברווחיות וחזרה לרווח, לפני מס, חיובי של 4.8 מיליון שקל.
הכנסות החברה בחצי השנה הראשונה הסתכמו ב-33.5 מיליון שקל - גידול של כ-7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. שוק היעד הגרמני רשם צמיחה של כ-17%, אך בישראל רק כ-3.5%. לצד זאת פעילות החברה בארץ הניבה הכנסות של כ-24.3 מיליון שקל.
 
ה-EBITDA של החברה הסתכמה בכ-4.8 מיליון שקל, בהשוואה לנתון שלילי של 16 מיליון שקל בשנת 2022. לפי החברה, השיפור הניכר נובע בעיקר מצמצום מבנה ההוצאות התפעוליות, בין היתר מסגירת הפעילות במלטה, מכירת הפעילות בספרד, אופטימיזציה של ציי כלי הרכב בישראל ובגרמניה וארגון מחדש של המבנה הניהולי בחברה.
מנכ"ל GoTo, גיל לייזר, מסר: "GoTo בעיצומו של תהליך יסודי של מיקוד עסקי והתאמת הצעת הערך שלנו לצרכיי הלקוחות. החברה השכילה לזהות שינויים בשווקים הגלובליים ובתחום התחבורה השיתופית שחייבו קבלת החלטות מהירות כדי להחזיר את החברה למסלול צמיחה תוך שיפור משמעותי ברווחיות. תוצאות החציון הראשון של 2023 משקפות את הצלחת המהלך ואנו מחויבים להמשיך ולפעול לשיפור ומקסום כלל הפעילויות והובלת החברה לרווח נקי".   
 
המנכ"ל גיל לייזר. צילום: גלעד בר שלו
עוד הוא הוסיף: "בחודשים האחרונים ביססנו את מעמדנו המוביל בשוק התחבורה השיתופית בגרמניה הודות למיזוג בין שתי חברות שרכשנו ומקסום הסינרגיות שבין שתי הפעילויות. כעת, מספקת GoTo את פתרונות הנסיעה שלה בשלוש ערים גדולות בגרמניה ברלין, מינכן והמבורג. בנוסף, זכינו בחודשים האחרונים לאמון מצד חברת Astara הבינלאומית, שהינה גם בעלת מניות ב-GoTo ופעילה בכ-16 מדינות בעולם, כשחתמנו עמה על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי תמורת כ-4 מיליון יורו אשר יחזק את מצבה הפיננסי של החברה ויתרום לביסוס היתרון הטכנולוגי שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה