השוק

אנלייט משיקה: זה הפרויקט המסקרן של החברה בארה"ב

חברת אנלייט העוסקת הקמת פרויקטים של אנרגיה מתחדשת מדווחת כי פרויקט הענק שלה במדינת מונטנה בארה"ב חובר לרשת החשמל ולאחרונה החל לפעול באופן מסחרי
מערכת ice | 
פרויקט סולארי של אנלייט (צילום אנלייט)
אנלייט אנרגיה מתחדשת, חברה בינלאומית אשר מקימה ומפעילה פרויקטי אנרגיה מתחדשת הודיעה היום (ראשון) כי פרויקט Apex Solar הממוקם במדינת מונטנה, חובר לרשת החשמל ולאחר מספר שבועות של בדיקות הרצה בתעריף מכירה חלקי, הגיע להפעלה מסחרית מלאה ב-4 באוגוסט 2023. חיבור הפרויקט מהווה אבן דרך חשובה עבור החברה, שכן זהו הפרויקט הראשון שהושלם בארה"ב מאז רכשה אנלייט את חברת Clēnera. הפרויקט חובר לרשת החשמל בהתאם ללו"ז ולתקציב המתוכנן, דבר אשר מדגיש את יכולת הביצוע של אנלייט.
פרויקט  Apex Solarצפו להכפיל את היקף היצור הסולארי במדינת מונטנה ולספק חשמל ירוק השווה ערך לצריכה השנתית המלאה של 13,500 משקי בית. מלוא החשמל המיוצר בפרויקט יימכר לחברת היוטיליטי Northwestern Energy, ספקית החשמל הגדולה במדינת מונטנה,  תחת חוזה PPA לתקופה של 20 שנים.
 
אנלייט מפתחת פרויקטים נוספים במדינת מונטנה, לרבות פרויקט המצוי בשלבי פיתוח מתקדם, הממוקם בסמוך לפרויקט Apex Solar. פרויקט זה נהנה מאותה נקודת החיבור לרשת של Apex Solar, כחלק מאסטרטגית החברה של “Land And Expand" למקסום התועלת מנקודות חיבור קיימות על ידי הקמת מספר פרויקטים סמוכים לנקודת החיבור.
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט התייחס למהלך ואמר: "אנו שמחים לראות את פרויקט Apex Solar מגיע להפעלה מסחרית בהתאם ללו"ז ולתקציב המקורי. Apex Solar הינו הפרויקט הראשון מבין רבים שאנו צופים להקים בארה"ב, כחלק מאסטרטגיית הפעילות במבנה של Greenfield Development ".
מנכ"ל חברת Clenera הוסיף: "אנו נרגשים להגיע לאבן הדרך החשובה הזו, ולספק חשמל נקי לתושבי מונטנה. אנו מצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם הקהילה המקומית בהקמת פרויקטי אנרגיה מתחדשת נוספים במדינת מונטנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה