השוק

ישרוטל ברבעון חזק: הכנסות הרשת גדלו ל-554 מיליון שקלים

רשת מלונות ישרוטל דיווחה על צמיחה של 5% בהכנסות והרווח הגולמי של הרשת ברבעון השני של השנה שהסתכם בהכנסות של 554 מיליון שקלים ואילו הרווח הגולמי עלה ל-243 מיליון שקלים
מערכת ice | 
ליאור רביב (צילום טאלו לורן)

רשת מלונות ישרוטל פרסמה היום את הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השני של השנה ולחציון הראשון של 2023 ומציגה עלייה בהכנסות החברה ל-554 מיליון שקלים, עלייה של 5% לעומת הרבעון השני בשנה שעברה אז עמדו ההכנסות על 527 מיליון שקלים. השיפור נובע מפתיחת מלונות חדשים בכנרת ובתל אביב. 70% מההכנסות שהם 387 מיליון שקלים הגיעו מחדרי האירוח במלונות, 24% שהם 132 מיליון שקלים הגיעו ממכירת מזון ומשקאות.


הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם ב-243 מיליון שקלים, עלייה של 5% ביחס לרווח הגולמי של 231 מיליון שקלים אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב-122 מיליון שקלים ביחס ל-124 מיליון שקלים ביחס לרבעון המקביל אשתקד. עליה בתשומות ובשכר העובדים השפיעו על שורת הרווח, כך שהרווח הכולל של החברה בשלושת החודשים של הרבעון השני הסתכם ב-88 מיליון שקלים לעומת 90 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.


ישרוטל מעסיקה כיום 6,000 עובדים, מנהלת ומפעילה 4,858 חדרים בעשרים ושלושה בתי מלון, שמונה באילתרויאל ביץ', המלך שלמה, אגמים, ספורט קלאב, לגונה, ים סוף וריביירה יתר בתי המלון פרוסים ברחבי הארץ.
 


מנכ"ל ישרוטל ליאור רביב מסר: "הדוחות שפרסמנו ממחישים את החוזק והחוסן של רשת מלונות ישרוטל, התחלנו לנקוט באסטרטגיית השקעה גם מחוץ לישראל ואנחנו ממשיכים להתעצם גם מחוץ לגבולות הארץ עם מלונות חדשים שיוקמו ויפתחו בשנים הקרובות באיטליה ויוון".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה