השוק

משפחת אקרשטיין מכרה 4% מהחברה המשפחתית למוסדיים

משפחת אקרשטיין מימשה 4.12% ממניות החברה כדי להגדיל את הנזילות שלה; המכירה התבצעה בהנחה מינימלית של 3.5% על מחיר השוק של החברה; את המימוש הובילה חברת החיתום IBI
ניצן כהן | 
בורסה (צילום vecteezy)
בני משפחת אקרשטיין מכרו 4.12% ממניות החברה המשפחתית למשקיעים המוסדיים. המכירה הייתה של 11.85 מיליון מניות במחיר של 4 שקלים למניה, מחיר הנמוך ב-3.5% בלבד מהמחיר בבורסה. המכירה הניבה למשפחה 47.5 מיליון שקל (ברוטו).
אם כן, קבוצת אקרשטיין השלימה מהלך למכירת 4.12% ממניות החברה על ידי משפחת אקרשטיין, לידי ציבור המשקיעים. המכירה נועדה להגדיל את הנזילות והסחירות במניית הקבוצה ולאפשר למגוון רחב יותר של משקיעים להיחשף להשקעה בחברה. במסגרת המהלך מכרו בני המשפחה 11,850,000 מניות במחיר של 4 שקלים למניה. את הפצת המניות לציבור הובילו אי.בי.אי  חיתום והנפקות ואיפקס הנפקות.
 
גיורא אקרשטיין, יו"ר החברה, מסר: "לאור ביקוש מצד משקיעים ורצוננו להרחיב את היקף המשקיעים בחברה ולהגדיל את הסחירות במנייתה בבורסה, בחרנו לבצע מכירה נוספת של מניות החברה. אנו שמחים על היכולת לבצע מהלך שכזה בתקופה של אי וודאות בשווקים הפיננסים ויחד עם הביקושים הערים להם זכינו, אנו רואים בכך עדות מוחשית להמשך הבעת האמון של המשקיעים בחברה.
"אנו מאמינים כי הקבוצה במיצוב מצוין להמשך צמיחה תוך ניצול יתרונותיה בכל תחומי פעילותה. ליבת הפעילות של קבוצת אקרשטיין הינה בתחום התשתיות בישראל, אשר נהנה מסביבה עסקית חזקה ותומכת עם מכרזים בהיקפים משמעותיים. בכוונתנו להמשיך ולקחת חלק במכרזים אלה לצורך המשך הרחבת הפעילות כאשר במגזר הנדל"ן אנו פועלים להאיץ את תהליכי ההשבחה של הנכסים שלנו. אנו מודים למשקיעים, החדשים והקיימים, על הבעת האמון בחברה ובאסטרטגיה העסקית שלה".
קבוצת אקרשטיין, נמצאת בשליטת משפחת אקרשטיין, נחשבת לחברה מובילה בפיתוח, ייצור ואספקה של מוצרי בטון לפיתוח סביבתי, בנייה ותשתיות. הקבוצה מחזיקה לצד פעילות התעשייה המסורתית בפעילות נדל"ן מניב למשרדים באזור התעשייה של הרצליה פיתוח וכן בקרקעות לפעילות תעשייתית המשרתות בעיקר את פעילות הקבוצה.
לחברה יש כיום 18 מפעלים המאוגדים בשלושה אתרי ייצור בישראל: בירוחם, אשדוד ובאזור התעשייה צחר בצפון, וכן שלושה מפעלים בארצות הברית, בקליפורניה ובאריזונה. מפעלי הקבוצה מספקים מוצרי בטון בכל תחומי התשתיות, הבנייה ועיצוב הנוף לרבות אבנים משתלבות ברמות גימור וצבעים שונים, אריחים לריצוף וחיפוי, אבני גן ושפה, מוצרי תשתית ממוכנים כגון: צינורות בקטרים שונים ומוצרי בנייה הכוללים בעיקר אלמנטי בטון וחיפויים.   
הקבוצה הוקמה בשנת 1925 על-ידי המייסד צבי אקרשטיין ז"ל ולאחריו הוביל את הקבוצה בנו גיורא אקרשטיין המשמש כיום כיו"ר הקבוצה. צביקה אקרשטיין משמש כסגן יו"ר הקבוצה ויו"ר החברה הבת אקרשטיין תעשיות. דורון סלע מכהן כמנכ"ל קבוצת אקרשטיין. אהוד דנוך משמש כמנכ"ל אקרשטיין תעשיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה