השוק

בשורה לצרכנים: אנלייט ואלקטרה פאוור במהלך שיוזיל את עלויות החשמל

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט מאחדות כוחות במהלך שצפוי לשנות את מפת שוק החשמל הביתי ויקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה ירוקה לצרכנים ביתיים
מערכת ice |  1
חן מלמד, מנכ"ל אלקטרה פאוור (צילום דרור סבג, shutterstock, freepik)

חברת אלקטרה פאוור וחברת אנלייט אנרגיה מתחדשת מודיעות היום (רביעי) כי חתמו על מזכר הבנות להקמת תאגיד ייעודי משותף שיתמקד בשיווק ואספקת חשמל ירוק לצרכנים ביתיים ועסקיים קטנים. מדובר על שניים מהגופים המובילים בשוק הגז בישראל. אלקטרה פאוור בעלת מנגנון מבוסס של שיווק, הפצה ושירות, כ-400,000 לקוחות פרטיים ומסחריים.


אסדרת השוק מאפשרת מכירת חשמל ישירות לצרכנים, החל מהיום הראשון של שנת 2024 ופותחת את השוק בפני כניסת ספקים חדשים, בכוונת שתי החברות  להביא לידי ביטוי את היתרונות על מנת להפוך את המיזם החדש שיוקם לשחקן משמעותי באספקת החשמל הביתי. חברת אלקטרה פאוור הייתה הראשונה להשיק באופן מסחרי ולהציע בקנה מידה גדול את תחום אספקת החשמל ללקוחות ביתיים כאלטרנטיבה לחברת החשמל. בהתאם למזכר ההבנות אלקטרה פאוור תחזיק ב-65% ממניות המיזם המשותף ואנלייט ב-35% הנותרים.


גלעד יעבץ מנכ"ל אנלייט מסר: "שוק החשמל בישראל נכנס לעידן חדש של תחרות בחברת החשמל במכירת חשמל ישירות לצרכנים. החלטנו להיכנס באופן אסטרטגי לשוק זה, המגלגל במגזר הביתי בלבד כ-10 מיליארד שקלים בשנה. צרכני החשמל בישראל יוכלו להרוויח ממשאב השמש האינסופי הקיים בישראל ולקבל חשמל זול יותר ממה שקיבלו עד היום".
 


חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור מסר: "הסכם זה מהווה צעד משמעותי בביסוס פעילות אספקת החשמל של אלקטרה פאוור, בדגש על אספקת חשמל ירוק לצרכנים, תוך הכנסת אנלייט  גורם משמעותי ובעל מוניטין בתחום האנרגיה ואמצעי ייצור חשמל כשותף בפעילות זו באופן שיאפשר לספק חשמל ירוק ונקי לעשות בתי אב בישראל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות בכתבה
    אסף 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי משהו. כתבתם שאסדרת השוק מאפשרת מכירת חשמל ישירות לצרכנים, החל מהיום הראשון של שנת 2024 אך למעשה זה מתאפשר כבר מספר חודשים. אני אישית למשל עברתי לאלקטרה פאוור כבר בפברואר האחרון
    סגור