השוק

קרן פורטיסימו בדרך לעסקת ענק: תרכוש את השליטה בגט טקסי?

קרן פורטיסימו מנהלת מגעים לרכישת השליטה בגט, מהלך אותו מובילה קרן VNV המשמשת כבעלת המניות העיקרית, כאשר לפי ההערכה העסקה עומדת על שווי של חצי מיליארד שקל. העסקה היא אבן דרך בנוגע לעתידה של גט לאחר שעברה תהפוכות ושינויים מאז השקתה ב-2010
מערכת ice | 
מוניות Gett (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)

קרן פורטיסימו מנהלת מגעים ראשוניים לרכישת השליטה בגט{גט טקסי לשעבר}. כך מדווח בכלכליסט, את המהלך מובילה קרן VNV המשמשת כבעלת המניות העיקרית. שווי חברת גט עומד על כ-200 מיליון דולר. כאשר לפי הערכה העסקה מוערכת בכחצי מיליארד שקל במידה ותצא לפועל. מדובר באבן דרך בנוגע לעתידה של גט, זאת לאחר שעברה תהפוכות ושינויים מאז השקתה בשנת 2010, אולם מראה יציבות בזמן האחרון.

חברת גט גייסה עד כה קרוב ל-900 מיליון דולר, כך שכניסה של פורטיסימו תתבצע בשווי נמוך יחסית. בכירים בגט אמרו שהפעילות בישראל הגיעה לשלב של מיצוי ובשלות לכדי מכירה ושכרה את שירותיו של גורם מקומי במטרה למכור את החברה. כך נוצר הקשר עם קרן פורטיסימו. עדיין לא ידוע מבנה העסקה וכמה אחוזים תרכוש פורטיסימו אם בכלל. יש לציין כי בקרן פורטיסימו סירבו להתייחס לאותה ידיעה.

גט הוקמה במקור כגט טקסי בשנת 2010 על ידי דייב וייזר ורועי מן שאינו פעיל בחברה כבר מספר שנים, לאחר שוייזר פרש גם הוא לפני שנה, משמש כיום כמנכ"ל החברה מטאו דה רזני שניהל את הפעילות בלונדון. החברה הייתה פעילה בארה"ב, רוסיה, ישראל ובריטניה, אבל לאורך השנים יצאה מארה"ב ורוסיה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה