השוק

חברת LIME מתפוצצת: מציגה את החציון הטוב ביותר מאז הקמתה

הצמיחה הגלובלית מגיעה על רקע שיא רכיבות בעיר תל אביב – ביוני 2023 חגגה Lime את 'החודש הטוב ביותר אי פעם', ורשמה אבן דרך של 20 מיליון נסיעות בתל אביב מאז השיקה את השירות בארץ

מערכת ice | 
איתי ראבד (צילום דרור סיתכהל)
חברת LIME חושפת היום נתונים כספיים מרכזיים למחצית הראשונה לשנת 2023, שמשקפים את העלייה בביקוש לאופניים וקורקינטים חשמליים שיתופיים ברחבי העולם. במחצית הראשונה של השנה הגיעה Lime ליותר מ-250 מיליון דולר ברוטו בהכנסות הנובעות מהזמנות של נסיעות, עלייה של 45% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022.
ליים גם רשמה רווח לפני מיסים חיובי של 27 מיליון דולר לראשונה בתקופת זמן של חציון, עם שיפור של כ-29%. תוצאות החציון מדגישות את המומנטום המתמשך של Lime לאחר שנת 2022 שבה השיגה רווח מתוקן חיובי במהלך השנה כולה.
 
"לאחר שנת שיא של Lime, אנו גאים שהשגנו עוד האצה בביצועים החזקים שלנו בשנת 2023", אמר וויין טינג, מנכ"ל ליים. "רוכבים ברחבי העולם מפגינים ביקוש חזק לתחבורה זולה, אמינה וללא פליטות. אנו מעודדים מכך שגם ערים מכירות באיכויות אלה בכך שהן ממשיכות לקבל ולהרחיב את תוכניות האופניים והקורקינטים החשמליים ברחבי העולם."
ליים מציגה את החציון הראשון הטוב ביותר בתולדותיה. הצמיחה של החברה בשנת 2023 מונעת על ידי מספר הנוסעים הגבוה ביותר שלה אי פעם ברבעון בודד, עם יותר מ-40 מיליון נסיעות ברחבי העולם ברבעון השני בלבד, אשר מנצח את השיא הקודם שלה ברבעון השלישי ב-2022. 
בנוסף, ליים רואה צמיחה דומה ושוברת שיאים בעיר תל אביב. ליים נמצאת בעיצומה של השנה הטובה ביותר שלה עד כה מאז ההשקה בעיר ב-2019 - ושוברת שיאי נוסעים מדי חודש, כאשר סך הנסיעות גדל ב-31% בחציון הראשון ב-2023, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה