השוק

יצחק תשובה רוקח עסקה עם האמירתים? הפגישה של המנכ"ל נחשפת

במסגרת מפגש סגור של ראשי תעשיית האנרגיה הבינ"ל שהתקיים באבו דאבי, מנכ"ל החברה יוסי אבו דן עם הנציגים השונים על האתגרים והפתרונות הטכנולוגיים האפשריים להתמודדות עם משבר האקלים
מערכת ice |  2
יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energy (צילום דלק קידוחים, פלאש 90, shutterstock)
יוסי אבו, מנכ״ל NewMed Energy, השתתף היום ב-“The ChangeMakers Majlis”  באבו דאבי, מפגש סגור של ראשי תעשיית האנרגיה הבינ״ל לקראת ה-COP28, כנס האקלים השנתי הבינלאומי שיתקיים באבו דאבי בדצמבר.
במפגש שהתקיים היום בנוכחותו של ג׳ון קרי, השליח הנשיאותי המיוחד לענייני אקלים, ובראשותו של ד״ר סולטן אל ג׳אבר, יו״ר ה-COP28, השתתפו מנכ״לים של כ-30 חברות אנרגיה בינלאומיות, בהן חברות אנרגיה מתחדשת. NewMed Energy הייתה חברת האנרגיה היחידה מישראל שנטלה חלק במפגש הסגור.
 
במסגרת המפגש דנו נציגי החברות באתגרים ובפתרונות טכנולוגיים אפשריים שחברות אנרגיה גלובלית יכולות לנקוט על מנת לסייע בהתמודדות עם משבר האקלים.
יוסי אבו מנכ״ל NewMed Energy: ״אתגר האקלים הוא אתגר גלובאלי והמטרה של הפחתת שימוש בפחם והפחתת טביעת הרגל הפחמנית כחלק מהתמודדות עמו, היא מטרה משותפת למדינות העולם. הגז הטבעי הישראלי מחליף פחם בישראל ובמדינות נוספות, ומשמש כמקור אנרגיה יציב, בטוח ונקי יותר״.
הרווח הנקי של ניומד אנרג'י ברבעון השני הסתכם בכ-93 מיליון דולר, לעומת כ-124 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נבעה בעיקר מירידה במכירות לוויתן לשוק המקומי בישראל כתוצאה מכניסתו של הספק הנוסף. בהסתכלות על כלל המחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכם הרווח הנקי בכ-214 מיליון דולר, לעומת 205 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-4%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לברוח זה הזמן (ל"ת)
    חיים 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הוא א
    חליק00 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה למכור סחורה שלא שלו שכאילו היא שלו...לעולם זה לא יצליח
    סגור