השוק

המניה הזו טסה ב-110% מאז שהתחילה המלחמה - וזו הסיבה

סביר להניח שלא שמעתם על החברה הזו, אבל מאז תחילת המלחמה המניה שלה טסה בלא פחות מ-110% והמחזורים בה הולכים וגדלים לממדים שאנחנו מכירים מחברות גדולות; זו המניה וזו הסיבה לעליות במניה
ניצן כהן | 
מניות (צילום vecteezy)
סביר להניח שעל החברה הזו לא שמעתם, אבל המניה שלה טסה החודש ב-110% תוך שהמחזורים בה הולכים וגדלים מידי יום. אז נעים להכיר: חברת "עין שלישית". חברת העין השלישית עוסקת בפיתוח של מערכות לזיהוי עצמים, ניתוח שלהם באמצעות מערכות AI ומאפשרת למקבלי ההחלטות לקבל את ההחלטה המתבקשת בזמן אפסי.
העין השלישית היא חברה שעוסקת בתחומי הביטחון ולמעשה היא מפתחת מערכות אלקטרו-אופטיות שמנתחות את הזירה באמצעות AI כך שהזיהוי והניתוח של העצמים "המבוקשים" מתבצע בזמן אפסי ומאפשר לקבל את ההחלטות המתאימות ומכאן ניתן להבין מדוע היא מרכזת עניין מאז שפרצה המלחמה.
 
לחברה יש כיום 5 מוצרי דגל ועוד שני מוצרים נמצאים בפיתוח מתקדם וזה אומר שהמערכות שלה החברה מאפשרות פעילות ביטחונית בלתי מאוישת ברמה גבוהה מאוד. הלקוחות של החברה הן יצרניות מערכות הנשק הגדולות כמו אלביט מערכות, רפאל, התעשיה האווירית, הממשל האמריקאי וכן הלאה.
העין השלישית מרכזת עניין מתחילת המלחמה לא בגלל התוצאות העסקיות של אלא בגלל הפוטנציאל הגדול שיש בה וזה אומר שאת המחצית הראשונה של השנה היא סיימה עם הפסדים ועם תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת אבל בכל זאת, המלחמה הביאה את העולם להבין את החשיבות של מערכות אלקטרו-אופטיות מתקדמות ואת היכולות שלהן ככל שהן מתפקדות.
את החברה מנהל ידידיה יערי מי ששימש בעברו כמפקד חיל הים. לאחר פרישתו מהצבא ניהל יערי את אירונאוטיקס ושימש כמנכ"ל התעשיה האווירית מה שהופך את החברה הזו לעוד יותר מעניינת.
אחד ממוצרי הדגל של החברה הוא מערכת תצפית קטנה שמאפשרת שדה ראיה של פי 15 משאר המערכות המוכרות היום בעולם ומספקת מידע מדויק על בני אדם וכלי רכב תוך שהיא מנתחת את המיקום המדויק שלהם ומספקת נ.צ מדויק שלהם. מערכת נוספת היא מערכת ניידת ומתוחכמת שמאתרת ומזהה רחפנים באמצעות בינה מלאכותית. המערכת הזו נמצאת עדיין בשלבי ניסוי אבל היא מעניינת מאוד, ככל שהניסויים יושלמו בהצלחה.
לעין שלישית יש הכנסות והיא למעשה סיימה את שנת 2022 עם הכנסות של 10 מיליון שקל כשאת המחצית הראשונה של 2023 היא סיימה עם הכנסות של 8 מיליון שקל (מיליון שקל יותר מההכנסות במחצית הראשונה של 2022).
אם כן, ניתן להבין מדוע המניה של החברה הזו טסה מאז תחילת המלחמה ומדוע המשקיעים תולים בה תקוות גדולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה