השוק

יו"ר ההסתדרות: פועלים לחזק את התעשייה גם בעת מלחמה"

במהלך הביקור סיירו יו"ר ההסתדרות וצוותו במספר מוקדים בחיפה הפועלים בצל המלחמה ואמר: "באנו לומר שאנחנו מחזקים אתכם ומודים על העבודה סביב השעון לטובת עם ישראל. זה הזמן לשלב ידיים ולהירתם טובת הניצחון. ההסתדרות אתכם"
מערכת ice |  2
יור ההסתדרות בחיפה (צילום דוברות ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו קיימו היום (שלישי) סיור במרחב חיפה, זאת כדי לתמוך ולחזק את העובדים ואת מקומות התעסוקה שממשיכים לפעול ללא לאות בזמן המלחמה. במהלך הסיור אותו הוביל יו"ר מרחב חיפה בהסתדרות משה מזרחי, אמר בר-דוד: "ההסתדרות פה לצדכם והיא פועלת על מנת לחזק את התעשייה גם בעת מלחמה".
את ביקורו פתח בר-דוד במפעל בזן שבמפרץ חיפה, שם נפגש עם עובדים, נציגי ועד והנהלה. "הגעתי לכאן כדי לחזק אתכם ולומר שאנחנו גאים בכם. יש פה עובדים מסורים, הנהלה מצוינת ויחסי עבודה טובים. כולנו כואבים אבל אנחנו נצא חזקים יותר. כולנו תקווה שגזרת הצפון תישאר שקטה אבל גם אם היא תתעורר – נדע לנהל את העניינים. תישארו מאוחדים ומגובשים".
  
את הביקור ליוו מנכ"ל בזן אסף אלמגור ויו"ר הדירקטוריון משה קפלינסקי, שסקרו את פעילות החברה לפני ובזמן המלחמה וסיפרו מה עושה בזן גם לטובת המפונים והחיילים. נציגי הוועד שיתפו במצב העובדים, ציינו את הרוח הטובה שמצויה בבזן, וכמובן גם פירטו את התרומה לקהילה.

יו"ר הסתדרות בביקורו בחיפה. צילום: דוברות ההסתדרות.
יו"ר מרחב חיפה בהסתדרות משה מזרחי: "אני רוצה להודות לעובדים, לוועדים ולהנהלה על העבודה המבורכת, על התרומה לקהילה ועל הסיוע למפונים. נרתמתם בצורה מעוררת השראה. שאפו לכם. תודה גם ליו"ר ההסתדרות על התמיכה והעשייה שלו למען העובדים במרחב ובכל רחבי הארץ".
בהמשך ביקרו יו"ר ההסתדרות וצוותו במכון דוד של רפאל בצפון' שם הציגו לו את הפיתוחים ואת המערכות של החברה.  בר-דוד: "נפגשנו עם ועדים ועובדים של רפאל, ובאנו לומר להם שאנחנו מחזקים אותם ומודים להם על העבודה סביב השעון לטובת עם ישראל. אנחנו הישראלים למעשה משפחה אחת גדולה. לצערי, לנצח כנראה נצטרך לחיות על החרב. החרב הזו היא בין היתר מה שאתם מייצרים פה וזה פאר היצירה הביטחונית של מדינת ישראל".
בנמל חיפה נפגשה משלחת ההסתדרות עם ההנהלה, העובדים והוועדים. את ביקורו סיכם בר-דוד: "באתי לחבק ולחזק ולומר שאתם עובדים במקום שעלול להתלקח בכל רגע. אני מבקש להתגייס למשימה בזמן הזה, לשלב ידיים, לעבוד קשה ולהירתם טובת הניצחון. אנחנו נעשה הכל כדי לעבור את התקופה עם ניצחון. יש לנו הזדמנות להפוך את הנמל לאימפריה, בואו נעשה זאת ביחד". ההנהלה הודתה לבר-דוד על הביקור ועל התמיכה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יפה מאוד (ל"ת)
    גיא זמיר 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בר דוד יש לך דם על הידיים -אתה הסיבה שביבי לא התקפל בהר
    יור הסתדרות המובטלים 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר דוד אתה בעיסקת שוחד אומללה - העובדים קיבלו הסכם שכר נדיב תמורת הבטחה שלך לתמיכה בביבי. זו התוצאה - הרבה דם נשפך . לך שטוף את ידיך המזוהמות בדם יהודים בר דוד. לעולם תיזכר כמי שיכול היה למנוע את הרס המדינה אבל בפוליטיקה קטנה סייעת לביבי לשחוט יהודים
    סגור