השוק

רמי לוי ושופרסל בהודעה חריגה, המניה שזינקה ב-20% וקנס חדש

הרשתות שופרסל ורמי לוי שיווק השקמה הודיעו שלא ייבאו יותר תוצרת חקלאית מטורקיה, חובה להדליק אורות בכבישים בינעירוניים גם ביום כשישראל עוברת לנהיגת חורף ואיזו מניה לא הפסיקה לעלות?
מערכת ice |  4
עגבניות מטורקיה ועגבניות מישראל (צילום shutterstock, יחצ)
המניה הזו מזנקת ביותר מ-20% היום - וזו הסיבה למה: היום יעודכנו המדדים בבורסה בתל אביב והמשקלות של המניות השונות בהן, אבל למניה הזו יש גם משהו מעניין נוסף, וזו הסיבה שהיא מטפסת מידי יום מאז החלה המלחמה, והיום היא מזנקת ביותר מ-20%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי ושופרסל בהודעה חריגה: אלו המוצרים שלא ימכרו יותר: הרשתות שופרסל ורמי לוי שיווק השקמה הודיעו שלא ייבאו יותר תוצרת חקלאית מטורקיה במסגרת יוזמה של אנשי קולינריה רבים לא לעשות עסקים עם טורקיה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
הדולר יורד בכ-1%; בכיר בשוק: ״אין מחסור בדולרים בישראל: ״הדולר נסחר הבוקר בירידות של כ-1% ומתבסס ברמה גבוהה אך במעט מעל ה-4 שקלים; גורם כלכלי בכיר אמר הבוקר ל-ice כי הפעולה הנחושה של בנק ישראל כמו גם השליטה הצבאית על המערכה מרגיעה את המשקיעים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קנס חדש של 100 שקל ו-2 נקודות: הנהגים בישראל בצרות: מהיום: חובה להדליק אורות בכבישים בינעירוניים גם ביום כשישראל עוברת לנהיגת חורף. חובת הדלקת אורות ברכב בכבישים הבינעירוניים חלה על כל סוגי הרכב והיא תהיה בתוקף במשך חודשי החורף, עד ל-31 במארס 2024. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה בצ'קים בישראל: זו ההחלטה שהתקבלה בעקבות המלחמה: משרד המשפטים פרסם הנחיות חדשות לגבי מניעת הגבלת חשבון בנק בעקבות 'מלחמת חרבות ברזל', בנוגע לתקנות שיקים ללא כיסוי. נקבעו תקנות על פיהן שיקים שסורבו מכיוון שלא היה להם כיסוי בחודש אוקטובר לא יכללו ברשימת השיקים המביאה להטלת הגבלה על החשבון. הקלה זו הוארכה לאוכלוסיות מסוימות גם עבור לנובמבר. מי הזכאים? לידיעה המלאה לחצו כאן.
מחיר הדלק לנובמבר נקבע: כמה תשלמו לאור המלחמה? שר האוצר בצלאל סמוטריץ' חתם על צווים להפחתת המס על בנזין עד ה-5 בנובמבר 2023: מחיר הדלק לא יעלה ויעמוד על 6.94 שקל לליטר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הותר לפרסום: צה"ל סיכל רשת פרופילים מזויפים שניסתה לפתות חיילים: מערך ביטחון המידע, סיכל לאחרונה תשתיות של פרופילים מזויפים ברשתות החברתיות, אשר פעלו במטרה להשיג מידע על פעילות כוחות צה"ל במסגרת המלחמה. דובר צה"ל טוען כי, מדובר בתשתית שהופעלה על ידי מדינות זרות כגון איראן, רוסיה, סין או צפון-קוריאה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ממשיך למכור עגבניות מטורקיה . שירקבו אצלו (ל"ת)
    להחרים את רמי לוי 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    חח
    שש 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קונה מב יותר זול החקלאים בישראל חזירים
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    גל 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר לא יעזור לך כלום, כל העם יודע את מי אתה מעסיק. תתחיל לחפש עבודה
    סגור
  • 1.
    רמי לוי
    ט 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מבקשת לפרסם את הפלפון שלו אישי. יש לי לומר לו..... אישי
    סגור