השוק

אלטשולר שחם מסכמת רבעון: ההכנסות צמחו לכ-259 מיליון שקל

הרבעון השלישי של שנת 2023 שקדם למלחמת חרבות ברזל שפרצה ב-7 לאוקטובר, היה מצוין עבור אלטשולר שחם פיננסים, שרשמה קפיצה משמעותית בהכנסות, לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה
מערכת ice | 
יאיר לוינשטיין (צילום סם יצחקוב)
חברת אלטשולר שחם פיננסים מנהלת תיקי גמל ופנסיה בכ-156 מיליארד שקל, נכון ליום האחרון לחודש ספטמבר 2023. הבוקר (חמישי) פרסמה הזרוע הציבורית של בית ההשקעות, בניהולו של המנכ"ל יאיר לוינשטיין את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי השנה.
על פי דיווח החברה, נכון ליום 30 בספטמבר, מנהלת החברה, באמצעות אלטשולר שחם גמל ופנסיה, נכסי גמל ופנסיה בהיקף של כ-156 מיליארד שקל. ההכנסות מדמי ניהול, נטו ברבעון השלישי הסתכמו בכ-243 מיליון שקל, לעומת כ-249 מיליון שקל ברבעון הקודם וכ-301 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. סך ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-259 מיליון שקל, לעומת כ-253 מיליון שקל ברבעון הקודם וכ-302 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הכולל הסתכם ברבעון השלישי בכ-38 מיליון שקל לעומת כ-31 מיליון שקל ברבעון הקודם וכ-51 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
עוד דיווחה החברה כי נכסי קרנות הפנסיה שבניהולה הסתכמו ליום 30 בספטמבר ב-26.27 מיליארד שקל. בנוסף, בחודש נובמבר 2023, החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-28 מיליון שקל לבעלי המניות, על בסיס דוחותיה הכספיים של החברה לרבעון השלישי לשנת 2023 וזאת בהתאם למדיניות חלוקת הדיבידנד של החברה.
יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם פיננסים אמר: "ראשית, אנו רוצים להשתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהם בתקופה קשה זו. אנו מאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים, מחזקים את כוחות הביטחון ומקווים לשובם במהרה של כל החטופים והנעדרים. אנו מציגים היום רבעון נוסף של תוצאות יציבות תוך שמירה על מיקומה של אלטשולר שחם גמל ופנסיה כחברת הגמל הגדולה בישראל".
 
עוד הוסיף המנכ"ל ואמר: "תהליך השיפור בתשואות ממשיך ואנו מאמינים ביכולתנו לשמור על מגמה חיובית זו, אשר באה לידי ביטוי בתקופה האחרונה. לצד המאמצים הרבים שאנו משקיעים בפעילויות הליבה, תחום ההשקעות האלטרנטיביות ממשיך לצמוח וברבעון הזה דיווחנו על השקעה ראשונה במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי עם פנתאון, שת"פ אותו ברצוננו להרחיב עוד יותר לאור הפוטנציאל הכלכלי המשמעותי הטמון בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה