השוק

עשות אשקלון חוגגת: ההכנסות זינקו ב-33%, הזמנות בשווי 1.55 מיליארד

המובילה העולמית בייצור מערכות הנעה, ממסרות ומכלולים לטנקים ומשוריינים מציינת המשך צמיחה משמעותית ברווחים ושיפור במכירות. הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם ב-10 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון זינק ב-16% ביחס לאשתקד. המנכ"ל אלי דמרי: "מאז המלחמה החברה ממשיכה בפעילותה באופן שוטף בשל היותה מפעל חיוני"
מערכת ice | 
עשות אשקלון (צילום יח"צ)
עשות אשקלון בשליטת קרן פימי (85%) מסכמת היום (ראשון) את הרבעון השלישי לשנת 2023 עם המשך צמיחה משמעותית ברווחיות ושיפור במכירות. סך צבר ההזמנות וההזמנות הצפויות של החברה מהסכמי מסגרת עומד על כ-1.55 מיליארד שקל. הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השלישי בכ-16 מיליון שקל, לעומת כ-12 מיליון שקל אשתקד - גידול של כ-33%. הרווח הגולמי המצטבר ב- 9 חודשים הסתכם  בכ-50 מיליון שקל 
הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-10 מיליון שקל, לעומת כ-7 מיליון שקל אשתקד - גידול של כ-51%. הרווח התפעולי המצטבר ב- 9 חודשים הסתכם בכ- 33 מיליון שקל. ברבעון השלישי של שנת 2023 הסתכם ה-EBITDA בכ-14 מיליון שקל לעומת כ-10 מיליון שקל אשתקד - גידול של כ-39%. בתשעה חודשים ה- EBITDA  המצטבר הסתכם בכ-42 מיליון שקל 
 
הרווח הנקי ברבעון  הסתכם בכ-8 מיליון שקל, לעומת כ-7 מיליון שקל אשתקד – גידול של כ-16%. אלי דמרי, מנכ"ל עשות: "אנו מציגים היום את תוצאות הרבעון עם המשך צמיחה במכירות ושיפור ברווחיות. מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, החברה ממשיכה בפעילותה באופן שוטף. מפעל החברה נמצא באשקלון, שספגה מתקפות טילים ונפילות רבות במהלך התקופה מפרוץ המלחמה, ומרבית עובדיה מתגוררים באשקלון ובאזורים הסמוכים".

(צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור, משרד הביטחון)
"אולם בשל היותה של החברה מפעל חיוני", מספר דמרי, "מפעל החברה ממשיך לפעול באופן שגרתי, תוך איזון בין מחויבות החברה לשמירה על בטחון עובדיה לבין הצורך בהמשכיות עסקית, וזאת תוך תמיכה מלאה במשרד הביטחון ובלקוחותיה הבינלאומיים בתחום התעופה של החברה, כולל פעילות להאצת אספקות בהתאם לצרכי הלקוחות השונים. במקביל, אנו בוחנים באופן שוטף את ההתפתחויות, ההשפעות והאפשרויות שעשויות להיות לחברה בשל המלחמה".

"קשריה האסטרטגיים של עשות עם לקוחותיה שהינם חברות וגופים מובילים מהגדולים בעולם, יחד עם המשך הגידול בצבר ההזמנות, מחזקים את מעמדה של החברה כמובילה עולמית וטכנולוגית בתחומי פעילותה", מסכם דמרי. עשות אשקלון היא מובילה עולמית וטכנולוגית בייצור מערכות הנעה, ממסרות ומכלולים מורכבים וייחודיים לטנקים ונמר"ים וסוגי רכב משוריינים אחרים.

בנוסף, עשות מספקת לחברות ענק בינלאומיות בתחומי התעופה הצבאית והאזרחית חלקים ורכיבים קריטיים הכוללים חלקים סובבים וגלים למנועי סילון ועוד מספר רב של מוצרים ושירותים. מערכות הייצור והציוד המתקדמים של החברה, נותנים פתרון ומענה למגוון רחב של צרכי לקוחותיה, עימם נמנים גופים ביטחוניים ותאגידים בינ"ל גדולים. בשנת 2011 הרחיבה עשות את פעילותה בשוק האמריקני. החברה מעסיקה כ-440 עובדים בישראל ובארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה