השוק

טסלה משיקה: הטנדר החשמלי שלה עולה על הכביש

ארבע שנים, אחרי ההכרזה הראשונה, ביום חמישי הקרוב, חברת טסלה, תפתח את המכירות של הטנדר החשמלי החדש שלה 'הסייברטארק'. האם ההשקה תשפיע לטובה על מניית החברה?
מערכת ice |  3
טסלה סייברטראק (צילום מתוך אתר החברה טסלה)
ארבע שנים, לאחר ההכרזה החזון של אילון מאסק, סוף סוף הופך למציאות כשביום חמישי הקרוב, חברת המכוניות טסלה, תעביר בשידור חי ביום חמישי בשעה טובה ומוצלחת את המשלוחים הראשונים של רכבי הסייברטראק פרי יצירתה. האירוע המדובר יתקיים במפעל הייצור של הסייברטראק של טסלה באוסטין, טקסס ויועבר בשידור חי באתר האינטרנט של החברה.
למי שלא עקב, הסייברטראק, הוא למעשה הטנדר חשמלי של החברה, הוא בעל שלושה דגמים ומגיע במראה עתידני ושונה מכל רכב בקטגוריה שלו. המחירים נעים בין 40 ל-70 אלף דולר.
 
אילון מאסק הכריז על רכבי הסייברטראק לראשונה אישם בשנת 2019 והוא התחייב דאז שהם יעלו על הכביש כבר ב-2021, אך בפועל נתקלה ההבטחה בקשיים בייצור ובשיבושים בשרשרות האספקה שעיכבו את ההשקה שוב ושוב.
במהלך אירוע ההצגה של הרכב נרשמה מבוכה כאשר המשאית נכשלה בהדגמה של החלונות, שאמורים להיות חסינים לשבירה, כאשר החלון התנפץ אחרי שנזרק עליו כדור מתכת.
הפדיחה הגדולה לא הפריעה לחובבי הרכבים ומעריציו של מאסק ומאז שהרעיון הפך למציאות, נרשמו יותר מ-1.5 מיליון הזמנות מוקדמות לרכב, כשעל כל הזמנה נדרש תשלום מקדמה של 100 דולר.
ועכשיו, כשההזמנות הראשונות עומדות לצאת סוף סוף מהמפעל, מגיע תורם של המשקיעים לתהות אם מדובר ברב מכר חדש מבית טסלה ועד כמה הוא יעזור לדחוף את מכירות הדגמים האחרים של החברה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נראה כמו קיפול נייר
    דני 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיצוב מוזר מאוד
    סגור
  • 2.
    מאסק אנטישמי
    לא לקנות מהאנטישמי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא לקנות מהאנטישמי הזה כלום
    סגור
  • 1.
    אם אני לא טועה
    יורידנה 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרכב הוא הראשון בעולם שמיוצר מאלומיניום או מתכת קלה אחרת וטסלה מפסידה עליו במחיר הזה
    סגור