השוק

איילון ביטוח משקיעה 10 מיליון שקל בחברה לטעינת רכב חשמלי

חברת איילון ביטוח חתמה על הסכם התקשרות עם חברת וימור נטוורק המפתחת רשת טעינת רכב חכמה. תחזיק לאחר ההשקעה 12.5% בחברה
מערכת ice |  1
איילון ביטוח (צילום Magma Images)
חברת הביטוח איילון התקשרה בהסכם להשקעת אקוויטי של 10 מיליון שקל בחברת וימור נטוורק בע"מ (Vimore), המפתחת מערכת חדשנית לניהול ואופטימיזציה של צריכת חשמל של עמדות טעינת רכבים חשמליים.
ההשקעה משקפת לוימור נטוורק בע"מ שווי של 70 מיליון שקל לפני הכסף ואיילון תחזיק לאחר ההשקעה 12.5% בחברה.
 
שוק הרכבים החשמליים הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות והצפי על פי תחזיות משרד האנרגיה הוא שעד סוף שנת 2025 בישראל יהיו כ-210 אלף כלי רכב חשמליים. צמיחה זו טומנת בחובה גם אתגרים רבים עבור השוק. בין השאר, גם עבור שוק טעינת הרכבים החשמליים. בתוך כך, כבר היום לוימור יש הסכמים עם מספר רב של חברות גדולות במשק העתידות להנות מהמערכות החדשניות של החברה כבר בעתיד הקרוב.

דרור איפרגן ותמיר הרשקוביץ (צילום: יח"צ)
דרור איפרגן, מנכ"ל וימור נטוורק בע"מ מסר: "אנחנו שמחים על האמון שנתנו בנו איילון, ואני מאמין שמצאנו שותפים אמיתיים לדרך. ההשקעה הנוכחית תסייע לחברה להמשיך ולטייב את המערכת המתקדמת, כמו גם לסייע בהאצת קצב ההתקנות של המערכת ולהביא בשורה לתחום הניהול והאופטימיזציה של צריכת החשמלך בשוק טעינת הרכבים החשמליים".
תמיר הרשקוביץ, סמנכ"ל ומנהל אגף השקעות באיילון חברה לביטוח: "איילון חברה לביטוח רואה בתחום טעינת הרכבים החשמליים כתחום בעל פוטנציאל צמיחה גבוה מאד ומעריכה כי בשנים הקרובות וימור תהפוך לשחקן משמעותי בתחום. אנו סבורים שלוימור יתרון תחרותי מובהק הנובע משליטת החברה בטכנולוגיה אשר מאפשרת גמישות במתן פתרונות ללקוח".
את החברה ייצגו בעסקה עוה"ד אהוד ארד ורועי מיודובניק ממשרד אגמון עם טולצ'ינסקי.
את איילון ייצגו בעסקה עוה"ד חן שקד וניר אלטר ממשרד ברנע ג'פה לנדה.
וימור נטוורק נוסדה בינואר 2023, במטרה להציע פתרון לאתגרים המשמעותיים בשוק טעינת הרכבים החשמליים. החברה פורסת רשת טעינה חכמה מנוהלת בצורה טופולוגית ייחודית הכוללת עמדה, תוכנה ומערכת ניהול עומסים וזמן, כמו גם פתרונות בילינג וסליקה In-House.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזבוז כסף
    JJ 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל על הכסף שלהם. שוק רווי בתחרות. יכולים למצוא פתרונות זולים ואיכותיים לא פחות. בודאי כאלה שעובדים.
    סגור