השוק

בית ההשקעות IBI יכנס לענף המשכנתאות: חצי מיליארד שקל בשנה

מטרת המהלך על ידי בית ההשקעות היא חדירה לענף המשכנתאות ארוכות הטווח. היא תספק אשראי לרוכשי בתים, כאשר מקור ההון הוא כספי המשקיעים. בבית ההשקעות עדיין מחפשים רוכשים לתיקי ההלוואות. זהו הגוף השני בישראל שאינו תאגיד בנקאי שמנסה לקחת נתח בפעילות המשכנתאות בבנקים
מערכת ice |  1
דייב לובצקי IBI (צילום יחצ/ אילן בשור, shutterstock)
קוואליטי קרדיט, זרוע המימון החוץ-בנקאי של בית ההשקעות IBI, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום המשכנתאות הארוכות.
IBI קוואליטי הנה אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום האשראי החוץ בנקאי. החברה התמחתה עד כה בשני ערוצי פעילות מרכזיים: מתן משכנתאות גישור לטווח קצר ומשכנתאות הפוכות. כניסתה לפעילות המשכנתאות הארוכות הנה דריסת רגל נוספת בתחום, שתאפשר לחברה להעמיק את היותה שחקן משמעותי ומוביל בשוק האשראי החוץ בנקאי. לצורך כך החברה השיקה את קרן IBI QCL, קוואליטי קרדיט לונג, שהנה קרן השקעה שיקלית, שתפעל על בסיס מודל חדש של "קרן מחלקת" המחלקת הכנסות שוטפות למשקיעים.
דייב לובצקי, מנכ"ל IBI בית השקעות: "הכניסה לתחום המשכנתאות הארוכות היא התפתחות נוספת בהיקף ובתחומי פעילותה של IBI קוואליטי בשוק האשראי החוץ בנקאי. לראשונה, IBI מקימה קרן מחלקת שתחלק את הכנסותיה למשקיעים בחלוקה חודשית החל מיום השקעתם. זוהי חלק ממגמה עולמית שייצרה מוצר חדש שמנצל את היתרונות מעולמות הקרנות הפתוחות, מבחינת חלוקת ההכנסות והקרנות הסגורות מבחינת אפשרויות המימון."
IBI קוואליטי משמשת כקבלן של גופים מוסדיים וקרנות השקעה ייעודיות ומספקת שירותים למאות יועצי משכנתאות שמעתה יוכלו להציע גם משכנתאות ארוכות טווח של קוואליטי. החברה מציעה ללווים יתרון יחסי מול גופי האשראי הקיימים בתחום זה, בין היתר באמצעות תפעול מהיר של ההלוואה החל משלב הגשת הבקשה ועד שלב ביצוע, אפשרויות מימון וגמישות מסלולי האשראי.  
קוואליטי מבית IBI , פועלת משנת 2014 ומתמחה במתן אשראי ללווים פרטיים, כנגד בטוחות נדל"ן. מאז הקמתה החברה העניקה ללקוחותיה אשראי בסך של למעלה מ- 1.5 מיליארד שקל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיניש
    חחחח בדיחה חדשה 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתנצל בשם אפחד אתה לא דובר שלהם.בגלל שעשור אתה חלק מהסטה ופילוג
    סגור