השוק

קליל תשקיע מיליון וחצי שקל: הפיתוח החדש של ענקית האלומיניום

החברה תשיק חלון מבית סדרת "בלגי ארט" שמציע סדרת יתרונות פונקציונליים שנותנים מענה לאיטום, תנועה וביטחון. נוספו פיתוחים דקורטיביים שנתנו למערכת עיצוב ייחודי. מנכ"ל החברה פרדי אבוקרט: "המערכת מאפשרת חופש יצירה, נראות נוכחת בחלל וביטוי עצמי"
מערכת ice | 
פרדי אבוקרט (צילום ענבל מרמרי)
חברת קליל מודיעה הבוקר (ראשון) על השקת הדור החדש של חלונות "בלגי ארט" חלון שיהפוך את עיצוב הבית ליצירה, ויאפשר לעצב את החלונות לפי טעם אישי וליצור מראה ייחודי. החברה השקיעה בפיתוח המערכת כמיליון וחצי שקל. 
החברה הגדולה והמתקדמת בישראל בתחום ייצור פיתוח ושיווק מערכות אלומיניום לחלונות משיקה חלון, שלדבריה, יהפוך את עיצוב הבית ליצירה, ויציע עיצוב לפי טעם אישי וליצור מראה ייחודי. "בלגי ארט" משווק בשתי גרסאות: "בלגי ארט" 7,100 (הזזה) "ובלגי ארט" 4,100 (ציר) שעוצבו ע"י צוות הפיתוח של חברת קליל ומבוססים על שיטת קליל סיסטם המבטיחה סטנדרט איכות בכל שלבי הפיתוח, הייצור ובדיקות בתנאי קיצון.
 
מערכת החלונות הותאמה למגמות עיצוב עכשווית עם יתרונות פונקציונליים שנותנים מענה לאיטום, תנועה וביטחון טובים. לראשונה, במערכת חלונות זו נוספו גם פיתוחים דקורטיבים שנותנים למערכת את המראה הייחודי, ידיות בעיצוב ייחודי, חציצים ישרים, וקשטים היוצרים את המראה המיוחד.

בלגי ארט (צילום: יח"צ קליל)
צורי דבוש, יו"ר חברת קליל: "קליל הגשימה לי חלום, מערכת הבלגי ארט הינה היורשת של סדרת החלונות הבלגית שחברת קליל פיתחה לפני כ-25 שנים והפכה לאייקון בעיצוב הבית הישראלי. אני מעריך שהבלגי ארט יהפוך תוך תקופה קצרה לסדרת החלונות הנמכרת ביותר של קליל".
 
פרדי אבוקרט מנכ"ל חברת קליל: "עם השקת בלגי ארט קליל, ניתן לראות כי המערכת נותנת מענה למנעד עיצובי רחב-כפרי, תעשייתי ומינימליסטי. רק לאחרונה השקנו את 7400.FINE, מערכת במראה מינימליסטי ותעשייתי, וכעת אנחנו משיקים מערכת שהוורסיטליות שהיא מציעה פוגשת את תמונת המראה שלה. היא מאפשרת חופש יצירה ויכולת להרכיב חלונות דקורטיביים בשילוב צורות גיאומטריות. הסדרה מאפשרת נראות נוכחת בחלל לצד ביטוי עצמי וייחודיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה