השוק

דרמה בקליל תעשיות: המנכ"ל מתפטר אחרי 4 שנים בתפקיד

מנכ"ל חברת קליל תעשיות, פרדי אבוקרט, הודיע לחברה על רצונו לסיים את תפקידו, אחרי 4 שנים בתפקיד: "הייתה לי הזכות לנהל את קליל, להגדיר מחדש את האסטרטגיה וליישם אותה"
מערכת ice |  1
פרדי אבוקרט (צילום ראובן קופיצינסקי, shutterstock)
מנכ"ל חברת קליל תעשיות, פרדי אבוקרט, הודיע לחברה על רצונו לסיים את תפקידו, כך פרסמה היום (שני) החברה. פרדי מכהן כמנכ"ל קליל ב-4 שנים האחרונות. קודם לתפקידו בקליל, כיהן כמנכ״ל ״טייני לאב״ חברה לפיתוח ומכירת צעצועים מקבוצת דורל.
במהלך כהונתו בקליל, הוביל את המיתוג והשפה התקשורתית. חידד ויישם את התוכנית האסטרטגית. תיעדף ובנה תוכנית כוללת, שכללה הקמת מצבעה, רכישת חברת הבת פתח חלון ודלת, לפלח הלקוחות הסופר פרימיום, מכירה ישירה למורשים, פיתוח מערכות חלונות חדשות ועוד. מהחברה נמסר כי פרדי ימשיך בתפקידו עד למציאת מחליף/ מחליפה. 
 
פרדי אבוקרט: "אני אוהב את קליל. במהלך הארבע שנים האחרונות הייתה לי הזכות לנהל אותה, להגדיר מחדש את האסטרטגיה וליישם אותה. אני מודה ליו"ר החברה צורי דבוש שהאמין בי ונתן לי האפשרות לממש את הזכות הזו, ואני כמובן רוצה להודות לעובדים ולמנהלים על המקצועיות והמסירות בתקופה מאתגרת במיוחד".
צורי דבוש, יו״ר קליל: "אני מודה לפרדי גם בשם עובדי ומנהלי קליל, על יישום האסטרטגיה של קליל ועל ההתמודדות עם המשברים שהיו בתקופתו כמנכ״ל. אני מאחל לפרדי המשך עשיה והצלחה. קליל חזקה ומוכנה לשדרג את מעמדה כחברה מצויינת וכמובילת שוק החלונות בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מערכות לא עומדות בתקן האירופי
    סיימון 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בניסיוני של 52 שנה לא בופקו מערכות שמסוגלות בתקנים הארופי .שמזמינים פרויקט לבית פרטי המערכות אינם זהות המוצרים לא מושלמים. בהצלחה בהמשך
    סגור