השוק

מורגן סטנלי מפתיעה: זו מניית השבבים שעקפה את אנבידיה

ג'וזף מור בכיר האנליסטים של מורגן סטנלי הדיח את אנבידיה מפסגת מניות השבבים המומלצות ביותר על ידי הבנק והעלה את מניית ווסטרן דיגיטל לראש הרשימה, מדובר בחברה המפתחת פתרונות אחסון דיגיטליים ונחשבת לשחקנית גלובלית מרכזית בייצור דיסקים קשיחים
מערכת ice | 
בנק מורגן סטנלי (צילום shutterstock)
הפתעה בדירוג המניות המומלצות ביותר לפיתוח שבבים אותה מפרסמת מורגן סטנלי: גוז'ף מור אחד האנליסטים הבכירים בחברת ההשקעות עדכן ביום שני את רשימת המניות המומלצות והדיח מהפסגה את אנבידיה. בנוסף לכך העלה מור את ווסטרן דיגיטל לראש רשימת המניות המומלצות להשקעה. ההערכה של מור היא כי ווסטרן תעקוף את אנבידיה מבחינת התשואות, בעוד ביצועי אנבידיה יישארו יציבים יותר, עם זאת אנבידיה ממשיכה להיות המניה המומלצת בתחום המחשוב.
מדובר בצעד די מפתיע מאחר ואנבידיה החזיקה בתואר זה במשך שבעת החודשים האחרונים. לשם השוואה, שוויה של אנבידיה נאמד ב-1.47 טריליון דולר ואילו של ווסטרן דיגיטל 18.5 מיליארד דולר בלבד.
 
ווסטרן דיגיטל היא חברה המפתחת פתרונות אחסון דיגיטליים ונחשבת לשחקנית גלובלית מרכזית בייצור דיסקים קשיחים בעולם. היא שוכנת בסן חוזה, קליפורניה, לחברה היסטוריה ארוכה כחברת אלקטרוניקה וייצור מעגלים מודפסים ומוצרי אחסון. החברה מעסיקה כ-96 אלף עובדים. במאי 2016 רכשה ווסטרן דיגיטל את סנדיסק תמורת 19 מיליארד דולר הכללה גם שלושה מרכזי פיתוח בישראל, בכפר סבא, תפן ועומר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה