השוק

גל עליית המחירים מחריף: הסלטים האהובים יתייקרו בעד 15%

לאחר שחברות רבות הודיעו על התייקרות מוצריהן בעשרות אחוזים, גם סלטי שמיר הודיעו כי בקרוב הסלטים של המותג יעלו ב-10%, וכן מחירי הדגים ב-15%
מערכת ice |  1
עליית מחירים (צילום shutterstock)
על רקע גל עליית מחירים שמסרב להיעצר, גם חברת סלטי שמיר הודיעה כי תעלה היום מיום חמישי הקרוב (ה-1.2.24), את מחירי הסלטים שלה ב-10% וכן את מחירי הדגים ב-15%. כמו כן, שמיר מייצרת גם את סלטי המותג הפרטי של שופרסל ומתמקמות בשלישיית יצרני הסלטים הגדולים יחד עם צבר ואחלה.
סלטי שמיר אינה לבד במגמה זו, כאשר היא מצטרפת אל שסטוביץ', ויליפוד, שטראוס, סוגת, יכין, מזרח ומערב וד"ר פישר. כזכור, וילפוד הודיעה על התייקרות מוצריה באופן משמעותי, כאשר הם עלו בשיעור של עד 15%.
 
חשוב לציין כי השינויים הדרמטיים בשוק מורגשים לאחרונה באופן ניכר גם בחברת שטראוס, שהודיע כאמור לאחרונה על שורה של צעדים דרמטיים לצורך התייעלות, בהם גם פיטורים של עובדים ועליית מחירים של מוצרים פופולריים כמו חמאת ועיסת קקאו (+88%), טחינה (+30%), סוכר ושמן זית (+60%), כאשר מחירי חלק מהמוצרים יתייקרו בעד 25%, ומדובר למעשה ב-75% ממוצרי החברה. נראה כי הגרעין העיקרי של כלל המהלכים הללו נוגעים במלחמת חרבות ברזל, השפיעה באופן משמעותי על חוסנה של הכלכלה הישראלית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנחנו עושים סלטים בבית לבד. יותר טעים בריא וזול.
    יקותיאל 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וששטראוס שמיר וכל שאר החולירות יקפצו לנו.
    סגור