השוק

הוט שוברת את השוק: משיקה את ה-Wi-fi המהיר בישראל

לראשונה בישראל טכנולוגיית E6 Wi-Fi המספקת גלישה אלחוטית במהירות של עד 2,000 מגה. HOT משיקה בישראל את הטכנולוגיה שנחשבת לבשורה הגדולה ביותר בתחום הרשתות בשנים האחרונות, ותאפשר ללקוחותיה גישה לאפשרויות חדשות וביצועים חסרי תקדים עם מהירות הגלישה בWi-Fi הגבוהה בישראל
מערכת ice |  8
הוט (צילום shutterstock)
אחרי שהשיקה את המהירות הגבוהה בישראל בחיבור קווי, חברת HOT משיקה היום (רביעי) לראשונה בישראל את טכנולוגיית E6 Wi-Fi המתקדמת ותציע ללקוחותיה את מהירות ה-Wi-Fi הגבוהה ביותר. נתב ה-Wi-Fi החדש מרחיב את הספקטרום של פס התדרים מה שמשפר את הקישוריות, מונע הפרעות ומייעל את חיבורי הרשת בזמן אמת.
גלישה בתדר Wi-Fi 6E מאפשרת גלישה ברשת האלחוטית במהירויות הגבוהות ביותר שזמינות כיום מבחינה טכנולוגית. הטכנולוגיה מפיצה תדר נוסף לרשת האלחוטית- 2.4GHz, 5GHz) 6GHz) עם שלושה ערוצים שונים ברוחב 160 מגה-הרץ שפורצים את כל המגבלות שהכרנו עד היום ונותנים חיבור יציב ומהיר במספר מכשירים במקביל גם ברשת האלחוטית.
 
הטכנולוגיה נתמכת בדור המכשירים החדש שהציגו אפל וסמסונג במכשירי הדגל האחרונים שלהם, גלקסי S24 ואייפון 15 פרו שהושקו לאחרונה ובמחשבים ניידים מתקדמים. הטכנולוגיה תתמוך במכשירים החדשים בחוויות כמו AR ו-VR, ולצד חווית משתמש של דור G5 המכשירים יוכלו לספק ביצועים גבוהים שטרם נראו.
HOT תספק את הנתב באינטרנט הסיבים בטכנולוגיית ה-E6 שמספקת מהירות גלישה עד 2,000 מגה ובכך תאפשר ללקוחות האינטרנט בסיבים שלה לגלוש במהירות ה-Wi-Fi הכי גבוהה בישראל.
צעד זה מגיע כשרק לאחרונה, הודיעה HOT על שדרוג מהירות ה-UPLOAD לכלל לקוחות הסיבים של החברה ששודרגו עד למהירות העלאה כפולה ללא תוספת עלות ובאופן אוטומטי, בנוסף, באפריל האחרון השיקה החברה את מהירות הגלישה הגבוהה בישראל בסיבים שמציעה לצרכנים גלישה בחיבור קווי במהירות של עד 5,000 מגה בטכנולוגית XGS-PON בהתאם לאזורי הפריסה.
ניר אידלמן, מנהל פעילות HOT EDGE, זרוע החדשנות של HOT: "הטכנולוגיה שהוט משיקה היום היא הסטנדרט החדשני הבא של האינטרנט בעולם, במהירות, ביציבות ובקצב העברת הנתונים על פני מספר מכשירים במקביל. הצרכים של הלקוחות השתנו באופן משמעותי, משיחות וידאו, הזרמת תוכן ברזולוציות גבוהות ומצלמות אבטחה מבוססות ענן שמשדרות מסביב לשעון, והוט מחויבת להמשיך ולספק את הטכנלוגיה והמוצרים המתקדמים ביותר ללקוחותיה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שומר נפשו יירחק מהוט. (ל"ת)
    בש 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 7.
    להשיק ממיר מספר 1
    דורון 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לבקש הוט להשיק גם ממיר חדש בשם הוט one שיהיה ממיר שבו קטגוריית ה- catch-up יהיה יותר רחב כמו ש-catch-up יכלול גם את 8 ערוצ MTV:י MTV 80s MTV 90s MTV 00 MTV CLUB )DANCE MTV HITS MTV MUSIC MTV HD MTV סדרות שיהיה אפשר לצפות שבועיים אחורה ונפח הממיר יהיה 5000 MG ג'יגהרץ אחסון הקלטה ו-VOD עשיר וחינם
    סגור
  • 6.
    מה שווה מהירות הכי טובה עם השירות הכי גרוע?
    רון 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לפי דעתי הבחירה לא צריכה להיות רק לפי מהירות הגלישה שהחברה מציעה אלה גם השירות והתמיכה שהיא מציע ובזה הוט עדיין עם התדמית הכי גועה בכל הענפים שלה.
    סגור
  • 5.
    תכף יוצא גרסה ל' wi-fi 7 למה צריך את הוט גם כך חברה לא (ל"ת)
    Hhhhhhh 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 4.
    גם בחינם לא אתחבר לאף אחת מהשירותים שלהם (ל"ת)
    אריק 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 3.
    כמה פורנו אפשר להוריד ב 2gb?
    סמי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעבר הרחוק 1.5mb היה מספיק גם ל WOW וגם לפורנו ????
    סגור
  • 2.
    לא להתקרב לחברת הוט
    אבי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מתוך נסיון רע, אחרי שחברים אמרו לי להתרחק ממנה כמו מאד, גם אני עזבתי אחרי שבועיים (ואחרי ששילמתי שכר לימוד כבד ללא החזר). שעובד המהירות אכן מה שהבטיחו אבל רוב הזמן היו קטיעות.
    סגור
  • 1.
    להשיק ממיר מספר 1
    דורון 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לבקש מהטיול להשיק גם ממיר חדש בשם הוא one שיהיה ממיר שבו קטגוריית ה- catch-up יהיה יותר רחב כמו ש-catch-up יכלול גם את 8 ערוצי MTV: MTV 80s MTV 90s MTV 00 MTV CLUB )DANCE MTV HITS MTV MUSIC MTV HD MTV סדרות שיהיה אפשר לצפות שבועיים אחורה ונפח הממיר יהיה 5000 MG ג'יגהרץ אחסון הקלטה ו-VOD עשיר וחינם
    סגור