השוק

חיים כצמן חוזר למשחק: ביקושים של מאות מיליוני שקלים

לאחר שחברת G סיטי שבבעלותו ידעה הפסדים משמעותיים, בין היתר בעקבות מכירה של נכסים ברוסיה במחירי הפסד, החברה פרסמה תוצאות מכרז לקבלת התחייבות מוקדמת ממשקיעים לרכישת אגרות חוב בשווי מאות מיליוני שקלים - ונראה כי מצליחה להשתקם
מערכת ice | 
חיים כצמן (צילום Magma Images, יחצ גזית גלוב, shutterstock)
איש העסקים חיים כצמן, אשר שמו עלה לכותרות לאחרונה לאחר שנקלע למשבר עם חברת G סיטי שבבעלותו, על רקע מלחמת רוסיה-אוקראינה. כעת נראה כי כצמן מצליח להתאושש, לאור פרסום תוצאות המכרז לקבלת התחייבות מוקדמת ממשקיעים לרכישת אגרות חוב.
במכתב צוין כי במסגרת המכרז התקבלו ביקושים ממשקיעים מסווגים, שהתעניינו ברכישה של כ-760.5 אלפי יחידות בהיקף כספי של 760.5 מיליון שקל. עוד צוין כי החברה כבר קיבלה התחייבות מוקדמות לרכישה של 410 אלפי יחידות, במחיר של 410 מיליון שקל ובריבית שלא תעלה על 4.83%. המהלך צפוי לעזור לחברה להשתקם ולהצעיד אותה קדימה, ונראה כי משקיעים רבים אכן מתעניינים בה ומאמינים ביכולתה לשוב לעמוד על הרגליים.
 
אין ספק כי ההודעה של החברה מראה על שינוי אסטרטגי משמעותי שהונהג בה, לאחר שכצמן מצא את עצמו בבור כלכלי בעקבות מכירה של נכסים ברוסיה שהסתכמו בהפסדים של מאות מיליוני שקלים. עם זאת, לאחרונה דווח כי איש העסקים הצליח להוריד את החוב הפיננסי של החברה, כאשר השלים הצעה למכירה של מניות חברת הבת בברזיל ב-225 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה