השוק

משקיעים בשוק ההון? מנכ"ל בית ההשקעות חושף את כל הסודות

יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות, משיק ספר שעוסק בעולמות שוק המט"ח וההון. יוסי פריימן: "חוסר הוודאות והתנודתיות מביאים את הפעילים במסחר, לחפש אחר 'נוסחת פלא' - המטרה שלי להעניק להם את כללי המפתח שגיבשתי במהלך השנים"
מערכת ice | 
יוסי פריימן מנכ"ל פריקו (צילום יחצ, edrod /freeimages)
יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות השיק אתמול (רביעי) ספר חדש אשר עוסק בתחום הכלכלה. הספר "שוק חופשי: סיכונים וגידורים, כלכלות ומגמות", מכיל מעניק לקוראים מידע וכלים מקצועיים, אשר מעוניינים להרחיב את האופקים בעולמות שוק המט"ח וההון.
בספרו החדש, חושף מנכ"ל "פריקו", את הכלים שיסייעו למעוניינים בהבנה בהירה יותר של שוק ההון, תוך למידת ההיסטוריה של התחום:  "בשנים האחרונות, שוק ההון עובר לא מעט תהפוכות. הוא נע בין גאות לבין שפל, בין דובים (מכירות) לבין שוורים (קניות). פעם ענקי הטכנולוגיות מושכים את השוק כלפי מעלה ופעם הם מדרדרים אותו כלפי מטה".
"חוסר הוודאות והתנודתיות מביאים את כל אלו הפעילים בזירת המסחר, לחפש אחר 'נוסחת פלא' שתעניק להם יציבות מסוימת בתקופה מורכבת זו. המטרה המרכזית שלי בספר היא להעניק להם את העקרונות וכללי מפתח שגיבשתי במהלך שנים רבות בזירת המסחר ושוק ההון", מציין פריימן בספרו "שוק חופשי: סיכונים וגידורים, כלכלות ומגמות".
כבר מעל ל-40 שנים, שפריימן פועל בזירת מטבעות החוץ וניהול הסיכונים הפיננסים. את דרכו בתחום, החל כדילר בחדר עסקאות בבנק הפועלים. בהמשך הדרך, ניהל את חסר העסקאות הבינלאומי בחברת "Thomson Mckinnon".
בסוף שנות ה-80 הצטרף לקבוצת פריקו וב-2003 מונה למנכ"ל החברה, המספקת ייעוץ פיננסי לחברות שונות ומגוונות בארץ ובעולם, בתחומי ההייטק, חקלאות, תעשיות ביטחוניות ואנרגיה וכו'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה