השוק

יאנגו יוצאת מישראל? זה השירות שהיא תפסיק להפעיל

אחרי שיצאה מתחום הקורקינטים, חברת יאנגו עושה עוד צעד של צמצום הפעילות בישראל, וסוגרת את יאנגו דליברי, בה התעניין מאוד איש העסקים שרצה להשביח את ענף השליחויות בחברה
מערכת ice | 
יאנגו דלי (צילום דור קדמי)
כחודש אחרי שפורסם כי רמי לוי ושופרסל רוצות להכנס בעוצמה לעולם המשלוחים וניסו שיאנגו דלי תהפוך להיות זרוע המשלוחים המהירים של אחת מרשתות הקמעונאות הגדולות בישראל וגם קינג סטור הוזכרה כמי שמעוניינת לרכוש נתח מיאנגו דלי, לחברת השליחויות יש דווקא צעד מפתיע לעשות.
אחרי שיצאה מתחום הקורקינטים, חברת יאנגו עושה עוד צעד של צמצום הפעילות בישראל, וסוגרת את יאנגו דליברי, שירות המשלוחים שלה. בהודעה ללקוחות נמסר: "לאור שינויים באסטרטגיית החברה התקבלה החלטה הנוגעת להמשך הפעילות העסקית של יאנגו דליברי בישראל. הוחלט בשלב זה להפסיק את הפעילות העסקית ולכן ברצוננו לעדכן אותך בסיום הסכם ההתקשרות. אנחנו מודים על שיתוף הפעולה וכמובן שנמשיך לתמוך בשירותים עד מועד הסיום שמצוין במכתב המצורף".
 
כמו כן מסרה החברה: "כחלק מהליך אסטרטגי כולל, יאנגו ישראל החליטה להתמקד בשירותים ישירים ללקוחות על פי דרישה, כאחת החברות המובילות בתחום זה. במסגרת השינוי, יוקצו פחות משאבים לפיתוח ואספקת חלק מהשירותים לעסקים (b2b), כדוגמת שירותי המשלוחים לחברות, והם יופנו לפיתוח נרחב יותר של תחום השירות הישיר לצרכן (b2c). כחלק מהיערכות החברה לצמצום הפעילות לעסקים, החלה החברה להודיע ללקוחותיה העסקיים, בהתאם להוראות ההסכמים איתם, על סיום ההתקשרות עמם. חשוב לציין כי שירות המשלוחים עדיין זמין להם באמצעות אפליקציית Yango אך בתצורה של תשלום פר משלוח".
יאנגו דלי יכולה הייתה להיות יעילה מאוד עבור כל אחת מהרשתות, כאשר כבר מראש יש לה את הטכנולוגיה, החנויות, המלקטים ומערך שליחויות עצמאי, כך שהנכסים הללו יהיו שמישים עבור הרשת שתחבר להשקיע בה בלי להוסיף כסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה