השוק

מוטי בן משה מחמם מנועים: בדרך לעסקת רכישה ברבע מיליארד שקל?

חברת רבוע כחול נדל"ן בבעלותו של איש העסקים צפויה להרחיב את סדרת אגרות החוב באמצעות הנפקה פרטית. על הדרך, דיווחה כי היא מנהלת מו"מ מתקדם לרכישת זכויות נכסים מניבים בתמורה כוללת של כ-290 מיליון שקל. כשהריבית חוגגת וסיומו של המשבר בענף לא נראה באופק, נראה כי כמה מהלכים משמעותיים נוספים עומדים על הפרק
מערכת ice |  1
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן)
חברת רבוע כחול נדל"ן בבעלותו של איש העסקים מוטי בן משה פרסמה הערב (ראשון) הבהרה לאור בחינת האפשרות לביצוע הרחבת סדרת אגרות חוב בדרך של הנפקה פרטית. אגב כך, דיווחה החברה כי היא מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת זכויות נוספות בשני נכסים מניבים, בתמורה כוללת של כ-290 מיליון שקל.
בצל הקיפאון בשוק הנדל"ן והריבית הגבוהה במשק, ועל רקע המשבר בענף הבנייה, החברה מנהלת משאים ומתנים עם כמה שוכרים, להם משכירה החברה נכסים שייעודם הוא סופרמרקטים. החברה מיידעת על עדכונן של תקופות השכירות למשך זמן של בין 15 ל-20 שנה וכן על העלאת דמי השכירות. רבוע כחול מדגישה כי עם אחד מהשוכרים החברה מצויה בשלבי טיוטות.  
ככל שהמשאים והמתנים יבשילו לכדי הסכמים מחייבים, מעריכה החברה כי עשויה להיות לדבר השפעה מהותית על השווי ההוגן של הנכסים האמורים. לאחרונה בן משה שמחזיק בדור אלון אנרגיה באמצעות רבוע כחול, הגיש תביעה נגד החברה לתשלום תמלוגים עבור השימוש במותגים "אלון" ואלונית". נזכיר כי אלון אלה תחנות הדלק של דור אלון ואילו אלונית היא שמה של רשת חנויות הנוחות שבתחנות הדלק. אם כן, בן משה דורש מהחברה תשלום של 60 מיליון שקל בגין השימוש במותגים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק,מה הוא פרייר??? (ל"ת)
    יוני 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור