רכילות עסקית

בשורה משמחת ללקוחות סלקום: זה הפרויקט החדש להגנת הנתונים

סלקום השלימה פרויקט לשדרוג מערך הגנת נתונים והגיבוי באמצעות Commvault Cloud, הפלטפורמה של קומוולט נבחרה לאחר שהוכיחה את יכולות גבוהות ביותר בהגנה על נתונים מפני מתקפות מסוגים שונים, בהתאם לדרישות המחמירות של חברה בענף הטלקום
מערכת ice | 
סלקום (צילום לוגו, freepik)
חברת התקשורת סלקום השלימה פרויקט רחב היקף ליישום פלטפורמת הגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור Commvault Cloud עם מערך אחסון הגיבוי Hyperscale X של קומוולט. את הפרוייקט ביצעה BeLocal, שותפה עסקית של קומוולט בישראל. 
סלקום כגוף המעניק שירות למיליוני לקוחות, הן פרטיים, הן גופים עסקיים מובילים במשק והן גופי בטחון, חירום והצלה, נדרשת לשמור על המשכיות עסקיות ולעמוד איתנה בפני איומי סייבר, בשגרה ובחירום ובייחוד בעת הנוכחית. על מנת לבצע זאת בצורה המיטבית ביותר, סלקום ממשיכה לעבוד בחיזוק ובשיפור התשתיות הקיימות, על מנת לעמוד בקדמת הטכנולוגיה שיאפשרו לה להמשיך ולהעניק ללקוחות את השירות ואת הפתרונות המהימנים והמובילים בשוק. 
 
סלקום מפעילה מספר דאטה סנטרים במספר אתרים בארץ, Commvault Cloud תשמש כמערכת הגיבוי המרכזית לדאטה סנטרים המקומיים של סלקום בהם פועלות מערכות ה- IT בארגון.
מערכת Commvault Cloud תחליף מערכת גיבוי ותיקה שפעלה בסלקום. מכיוון שבסלקום פועלות מערכות לגאסי ותיקות לצד מערכות חדשות, בחברה חיפשו פתרון הגנת נתונים, גיבוי ושחזור התומך בכל הסביבות וקומוולט ענו על כל הדרישות המחמירות של חברות בענף הטלקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה