רכילות עסקית

זו החברה שתשתלט על שוק תחליפי החלבון? "גיוס של 5 מיליון דולר"

חברת "נקסטפרם טכנולוגיות" מפתחת תחליף חלבון טבעוני ™ProteVin: חלבון טבעוני מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית, שהינו בעל ערך תזונתי הדומה לחלבון מהחי, נעכלות גבוהה וטעם ניטרלי ללא טעמי לוואי המאפיינים חלבון מן הצומח, וזהו רק קצה הקרחון

מערכת ice | 
חלבון מן הצומח (צילום יח"צ)
חברת "נקסטפרם טכנולוגיות" ממשיכה להתפתח, ומבשרת במכתב של המנכ"ל בועז נוי על הצעדים הבאים לשנת 2024 של החברה המתקדמת בתחום: תחילה נכתב על הקמת קו לייצור החלבון במפעל בהודו, שתסתיים במרץ עם היקף מכירות של 4 מיליון דולר: "בחודשים אפריל ומאי 2024, אנו צופים גידול בהיקף הייצור להיקף שיאפשר מכירות שנתיות של כ-4 מיליון דולר. שלב ההרחבה הבא שיאפשר לחברה לעבור לרווחיות, צפוי להסתיים בשנת 2025".
עוד נכתב שהחברה צופה שבשנת 2024 חברות מזון ותוספי תזונה גלובליות ישלבו את התחליף שלהם. בנוסף החברה נמצאת בדיונים מתקדמים להשקת החלבון בארץ עם חברה ישראלית מובילה במוצרי חלבון לתזונת ספורטאים. "אנו סבורים ש-™ProteVin יושק עוד השנה למדינות נוספות ובאפליקציות שונות". 
 
את המכתב סגרו בהודעה אופטימית: "בהמשך לגיוס של כ-5 מיליון דולר שנערך במרץ ,2023 החברה מסיימת את הקמת מתקן הייצור הראשון שלה בהודו בו תוכל לייצר ברווחיות את החלבון, להגדיל תפוקות ולענות על הביקוש המשמעותי בשוק. כפי שנסקר במכתב זה, שנת 2024 מהווה שנת מפנה להתקדמות החברה והפיכתה מחברת פיתוח לחברה תעשייתית רווחית צומחת וחדשנית".

כזכור, חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ ממשיכה להתפתח משנה לשנה. לפני כארבעה חודשים הודיעה על הרבעון המוצלח בתולדותיה כחודשיים הודיעה על יצור מסחרי של מוצר הדגל שלה -  ProteVin™, אשר תאפשר חלופה לחלבון טבעוני, המבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה