רכילות עסקית

לא גווארדיולה ולא קלופ: זה המאמן המרוויח בעולם

רשימת 10 מאמני הכדורגל המרוויחים ביותר בעולם נחשפה, דייגו סימאונה במקום הראשון בפער עצום עם שכר של 34 מיליון יורו לעונה, אחריו פפ גווארדיולה ולאיזה מקום הגיע קרלו אנצ'לוטי?
מערכת ice | 
כדורגל (צילום pixabay)
רשימת מאמני הכדורגל עם המשכורת הגבוהה ביותר בעולם נחשפת, המיקומים אולי יפתיעו אתכם. הפער בין המקום הראשון לשני הוא לא פחות מ-12 מיליון יורו! והנה הרשימה:
במקום העשירי נמצא ניקו קובאץ', המאמן הקרואטי שכיום מאמן את וולפסבורג הגרמנית, אימן בעברו את באיירן מינכן ואת מונאקו, קובאץ' מרוויח היום 4 מיליון יורו לעונה. במקום התשיעי ברשימה נמצא צ'אבי אלונסו, שחקן העבר האגדי ומאמנה של לברקוזן שכנראה נחשב למאמן הטוב בעולם כרגע, שמוליך את לברקוזן לאליפות היסטורית בליגה הגרמנית ומשתכר ב-5 מיליון יורו לעונה.
 
במקום השמיני ברשימה, נמצא סימאונה אינזאגי, מאמנה המוצלח של אינטר שהוביל את הקבוצה בשנה שעברה לגמר ליגת האלופות והשנה ככל הנראה לאליפות איטליה, המאמן משתכר ב-10 מיליון יורו לעונה. רק במקום השביעי נמצא קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של ריאל מדריד שמרוויח 11 מיליון יורו לעונה. במקום השישי נמצא תומס טוכל, מאמנה הלא כל כך מוצלח של באיירן מינכן ודניאל פרץ, המועדון בדרך לרשום עונה חלשה יחסית, טוכל מרוויח 12 מיליון יורו לעונה. 
את הטופ 5 פותח מסמיליאנו אלגרי, מאמנה האיטלקי של יובנטוס משתכר ב-12.8 מיליון יורו לעונה. במקום הרביעי נמצא סטיבן ג'רארד, שחקן העבר האגדי של ליברפול ונבחרת אנגליה, מאמן כיום את אל איטפק מהליגה הסעודית, שם הוא מרוויח 17.6 מיליון יורו לעונה. במקום השלישי, נמצא יורגן קלופ, אחד המאמנים הטובים בעולם שהודיע שככל הנראה יעזוב את ליברפול בסוף העונה, קלופ מרוויח 18 מיליון יורו לעונה.
במקום השני נמצא פפ גווארדיולה, מאמנה האגדי של מנצ'סטר סיטי שנחשב לאחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה, הוא משתכר ב-22 מיליון יורו לעונה. במקום הראשון, בפער אפילו, נמצא לא אחר מאשר דייגו צ'ולו סימאונה, מאמנה האגדי והקשוח של אתלטיקו מדריד, אותה הוא מאמן כבר 13 שנה ומרוויח 34 מיליון יורו בעונה!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה