רכילות עסקית

מנכ"ל בנק הפועלים: "זכינו לרגעים רבים של נחת"

בנק הפועלים חוגג זכיות בתחרות המצויינות של "משאבי אנוש לישראל" לשנת 2023, ומנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, לא חסך בשבחים לצוות: "תודה לכל המקצוענים והמקצועניות, שחקני ושחקניות הנשמה"
מערכת ice |  1
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום יחצ גדי דגון, Magma Images)
בנק הפועלים חוגג זכיות בחמשת המקומות הראשונים בתחנות המצוינות של "משאבי אנוש לישראל" לשנת 2023, ומנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר משתף את תחושותיו האישיות בכל הקשור להצלחה של הבנק בתחרות שנערכה ביום חמישי האחרון: "זכינו לרגעים רבים של נחת".
תחרות המצוינות של משאבי אנוש לישראל לשנת 2023 התקיימה ביום חמישי האחרון בהיכל התרבות בתל אביב בהשתתפות 2,000 אנשי ונשות משאבי אנוש, מאות ארגונים ועשרות צוותים. מנכ"לית הארגון - ד"ר שלומית קמינקא.
מעבר לחלוקת הפרסים, באי הכנס זכו גם לברכה מנשיא המדינה לרגל 20 שנה לעמותת משאבי אנוש לישראל, כמו גם לפאנל בכירים בהנחיית מגישת חדשות 12 דנה וייס, יחד עם 54 מרצים ומרצות ב-17 מושבים במקביל.
בנק הפועלים זכה בחמשת המקומות הראשונים בתחרות, ואף אחת מהזכיות הוכרזה כפורצת דרך. בנוסף: 4 מהפרסים הוענקו עבור פרויקטים לקידום החברה בישראל. קוטלר פרסם את הזכיות של הבנק במקום הראשון:
 
״תשקיעי בעצמך - גיוון מגדרי 3.0" - בהובלת האגף לבנקאות חברתית, זכה להיות פרויקט פורץ דרך בקטגוריה של "קידום והעצמת נשים.
"הרבה גוונים בנק אחד - גיוון אנושי אימפקט עסקי" - בהובלת יחידת גיוון, הכלה ונגישות באגף לבנקאות חברתית, זכה בקטגוריה של "קידום גיוון תעסוקתי".
״התנדבות והצד השני של המטבע", בהובלת יחידת התנדבות עובדים באגף לבנקאות חברתית, זכה בקטגוריה של "קידום ערכים חברתיים לאומיים".
״Onboarding - ליווי עובדים ומנהליהם בשער הכניסה למסע הארגוני", בהובלת אגף משאבי אנוש, זכה בקטגורית שער הכניסה לארגון ומיתוג מעסיק.
״התפתחות, צמיחה, קריירה" - תכניות לפיתוח אישי בהובלת חטיבת הטכנולוגיה, זכה בקטגורית פיתוח קריירה.
מנכ"ל בנק הפועלים הוסיף: "השליחות החברתית של הבנק הינה נדבך מרכזי בתרבות הארגונית ובאה לידי ביטוי בחזון הבנק: "מחויבים לצמיחה באמצעות בנקאות משפיעה, מתחדשת והוגנת". אני גאה ושמח על הזכות להוביל ארגון עסקי וערכי, המייצר ערך עבור לקוחותיו, עובדיו והחברה בה הוא פועל. תודה לכל המקצוענים והמקצועניות, שחקני ושחקניות הנשמה שמרכיבים את ה-DNA הייחודי של בנק הפועלים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטח בנק ישראל בשיתוף עם בנק הפועלים עושים
    אלירן 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קומבינות על האזרחים הארץ עם העמלות הכי יקרות בעולם הארץ עם המיסים היקרים בעולם חברים יקרים עם ישראל אכלתם אותה תשבו בשקט כמו תמיד שקטטט
    סגור