רכילות עסקית

גאווה לחדשנות הישראלית: HP indigo גורפת שלושה פרסים יוקרתיים

חלוצת הדפוס הדיגיטלי HP אינדיגו שמרכז הפיתוח שלה נמצא בקיריית גת, זכתה בשלושה פרסים ב"אוסקר של האריזות". מדובר בתחרות Global PAC היוקרתית שנערכה בניו יורק ונחשבת לבמה הבולטת בעולם לחדשנות בתחום השיווק והאריזות
מערכת ice |  1
HP אינדיגו (צילום Global PAC)
חלוצת הדפוס הדיגיטלי HP אינדיגו זכתה בשלושה פרסים יוקרתיים במה שנקרא ה"אוסקר של האריזות". מדובר בתחרות Global PAC יוקרתית שנערכה בניו יורק ונחשבת לבמה הבולטת בעולם לחדשנות בתחום השיווק והאריזות.
החברה זכתה בקטגוריות הפרסונליזציה (אריזות בהתאמה אישית), בפרס על חדשנות בתחום התוויות על קמפיין עם המותג הבינלאומי "נסטלה" ובפרס על  עיצוב אריזות בקמפיין עם המותג הבינלאומי "הרשיז". קרן יקולב, סמנכ"לית מוצרים ופיתוח עסקי ב-HP אינדיגו: "מאוד מרגש לראות כיצד הטכנולוגיה והחדשנות שלנו משנה את אסטרטגיית השיווק של מותגים גדולים בעולם".
HP אינדיגו עוסקת בייצור מכונות דפוס דיגיטלי. החטיבה הוקמה בעקבות רכישתה של חברת אינדיגו שמפעליה בישראל, והיא ממשיכה להחזיק מפעלים בנס ציונה ובקריית גת. תהליך הדפוס של HP אינדיגו ידוע ביכולתו לעשות התאמה לאיכות הדפסה של ליטוגרפיה (אופסט). חברת HP-Indigo מעסיקה כ-2,500 עובדים במפעליה בפארק המדע קריית ויצמן שבנס ציונה ובפארק התעשייה קריית גת.
 
הלקוחות של פתרונות אינדיגו של HP כוללים דפסים מסחריות, אריזות גמישות, תוויות, וקרטון. הם משתמשים במכונות אינדיגו כדי להדפיס מגוון רחב של יישומים הכוללים פוסטרים, אלבומי תמונות, ספרים, תוויות, שרוולים מתכווצים בחום, קרטונים מתקפלים, אריזות גמישות, דיוור ישיר, מדריכים ומשרות מיוחדות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה רבה ! גאים על הצלחתנו ונמשיך בדרך הזאת. (ל"ת)
    עובד חברה 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור