רכילות עסקית

לינור אברג'יל נחשפת: מועדון הרכב היוקרתי מפתיע בענק

חברת המזרח לשיווק מכוניות, אירחה את הכוכבת לערב של חוסן, אומץ לב ותקומה אישית, במסגרת פעילות המועדון האקסלוסיבי של מותגי העל לנדרובר ויגואר. באירוע התארחו תמר חיימוביץ ריכטר, מייסדת ויו״ר תנועת "הותיר אחריו חברה" ומנהלות העמותה העוסקת במתן תמיכה נפשית לבנות ובני זוג של חללי צה"ל 
מערכת ice | 
לינור אברגיל (צילום יחצ)
חברת המזרח לשיווק מכוניות, אירחה את לינור אברג׳יל, לערב של חוסן, אומץ לב ותקומה אישית, במסגרת פעילות המועדון האקסלוסיבי של מותגי העל לנדרובר ויגואר. באירוע התארחו תמר חיימוביץ ריכטר, מייסדת ויו״ר תנועת ׳הותיר אחריו חברה׳ ומנהלות העמותה העוסקת במתן תמיכה נפשית לבנות ובני זוג של חללי צה"ל בהתמודדות עם האובדן, כדי לסייע להם לחזור לחיים מלאים בצד האבל ולא בצלו.
במסגרת אירוע הלקוחות שנערך במתחם הסינמה סיטי בגלילות, הוגש יין ממהדורה מיוחדת  של יקב היוצר ובשיתוף עמותת "הותיר אחריו חברה" ובנוסף במהלך החודש הקרוב רכבי לנדרובר ויגואר חדשים יימסרו ללקוחות יחד עם בקבוק היין מהסדרה המיוחדת.

גלית עיני מנכ"לית המזרח ולינור אברג׳יל (צילום: רונן טופלברג)
מועדון הלקוחות של לנדרובר ויגואר הוקם בשנת 1999 על ידי חברת המזרח לשיווק מכוניות, מתוך הבנה עמוקה ואסטרטגית שרואה חשיבות רבה בניהול קשר אורך ומתמשך עם קהל הלקוחות, ובדגש על יצירת פלטפורמה לטיולים, מסעות וחוויות שונות ומגוונות עבור קהל לקוחות מגוון, במטרה לאפשר ללקוחות לפרוץ גבולות עם רכבם.
 
מועדון הלקוחות פועל במשך כל ימות השנה ומציע ללקוחות מגוון של אירועים וחוויות כגון: פעילויות תרבות פרטיות של תוכן ואקטואליה לצד הדרכות נהיגה, טיולי שטח, טיולי כביש-שטח ומסעות ייחודיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה