רכילות עסקית

שוברי המתנה בשינוי ענק: כך תוכלו להפקיד אותם בקופת הגמל

בית ההשקעות אלטשולר שחם ו- BUYME,  משיקים שיתוף פעולה חדש. יהיה ניתן להעניק שובר מתנה ולממש אותו על ידי הפקדת ערכו הנקוב ישירות לקופת גמל להשקעה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
בית ההשקעות אלטשולר שחם ו- BUYME, משיקים שיתוף פעולה חדש שמשנה את הרעיון המסורתי של הענקת מתנות. במסגרת שיתוף הפעולה, יהיה ניתן להעניק שובר מתנה ולממש אותו על ידי הפקדת ערכו הנקוב ישירות לקופת גמל להשקעה מדובר בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל, המחולל מהפכה בדרך שבה אנשים תופסים וחושבים על הענקת מתנות, והופך אותן לכלי שעשוי לאפשר צמיחה כלכלית.
במסגרת שיתוף הפעולה החדשני, הנמענים יכולים לקבל שוברי BUYME ולממש אותם ישירות לחשבון החיסכון שלהם, מה שמאפשר להם להשקיע בעתידם הפיננסי ובהזדמנות שלהם להשקיע בהגשמת חלומות ומטרות כמו: טיולים לחו"ל, חיסכון לילדים, שדרוג הרכב ועוד. כמו כן, המתנה מתאימה גם לאירועים כמו לידה, בר/בת מצווה, שחרור, חתונה או כל נקודת ציון משמחת במהלך החיים. 
 
ישי מנדיל, סמנכ"ל שיווק אלטשולר שחם: "שיתוף הפעולה החדש מסמן שינוי משמעותי באופן שבו אנו רואים הענקת מתנות וחיסכון: בכך שאנו מאפשרים הפקדה ישירה של מתנות לקופות גמל להשקעה, אנחנו לא רק מציעים מתנות, אלא אנו מעודדים אנשים להשקיע בשאיפותיהם העתידיות. אלטשולר שחם  פועלת כל העת לקידום חדשנות אשר נותנת מענה לצרכים המתפתחים של לקוחותינו בעולם משתנה".
תומר כהן, מנכ״ל BUYME: ״שיתוף הפעולה החדש מביא עוד ערך ל- BUYME, והוא מגיע מתוך הרצון שלנו לדאוג לעתיד של מקבלי המתנות שלנו. בעזרת שיתוף הפעולה הזה, תוכלו לתת עוד ערך למתנה שלכם ולהעניק לאדם שאתם אוהבים השקעה וחיסכון משלו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה