רכילות עסקית

פלאפון ו-yes בצעד פורץ דרך: כך ירחיבו את שירותן

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה. השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים ב-yes ופלאפון: "מחויבים לפתרונות להנגשת השירות לכלל האוכלוסיות"
מערכת ice | 
אילן סיגל מנכ"ל פלאפון ו-yes (צילום Magma Images, רמי זרנגר, פלאש 90/ שריה דיאמנט)
 yes ופלאפון מרחיבות ומנגישות את שירות הלקוחות שלהן לכלל האוכלוסיות ומעתה יעניקו שירות גם באמצעות שפת הסימנים ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה באמצעות חברת Sign Now. השירות יינתן דרך אתרי החברות ובאמצעות אתר ואפליקציית Sign Now בין הימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ונתמך בשפת הסימנים הישראלית, ישראלית-ערבית ורוסית.
אפליקציית Sign Now יוצרת חיבור בין חירשים וכבדי השמיעה לנותני שירות ומאפשרת להם ליצור קשר באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים בשיחת ווידאו. המתורגמן פונה בשיחה רגילה אל מוקדי שירות הלקוחות של yes ופלאפון, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ומספקים מענה מהיר ויעיל ללקוח.
 
"אנו מחויבים להשקיע ולהעניק ללקוחותינו את השירות וחווית הלקוח הטובה ביותר ומחפשים כל הזמן פתרונות חדשים שיאפשרו לנו להנגיש את השירות לאוכלוסיות נוספות", אמרה כנרת ראובנוב, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים ב-yes ובפלאפון. "החיבור שלנו עם Sign Now יאפשר לנו כעת לתת שירות מצויין, יעיל ומהיר גם לחירשים ולכבדי שמיעה ואני מברכת על החיבור החשוב הזה".

(קרדיט: Sign Now)
תומר לוי, מנכ"ל Sign Now הוסיף כי: "אנו שמחים לשתף פעולה עם פלאפון ו-yes שנותנות דוגמא לחברות מובילות במשק הישראלי להנגיש את שירותיהן לקהילת החירשים ולעמוד בחוק 'שוויון זכויות אנשים עם מוגבלות' באמצעות השירות החדשני של Sign Now. שיתוף הפעולה הזה מסייע לאינרציה להנגשת מדינת ישראל כנדרש לשפת הסימנים ובכלל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה