רכילות עסקית

דובי פרנסס וסיון כהן משתפים פעולה: "יצירת מובילות ישראלית ב-AI"

העיתונאית סיון כהן סבן תשמש כמנכ"לית המכון החדש אשר יוקם באוניברסיטת בן גוריון בנגב. מדובר ביוזמה של האוניברסיטה והמשקיעים דובי פרנסס ושלו חוליו, שתכלול הקמת מכון מיוחד אשר יעסוק בתחום ה-AI וישלב תוכניות הכשרה שונות 
מערכת ice | 
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
במסגרת שיתוף הפעולה של אוניברסיטת בן גוריון עם דובי פרנסס, איש העסקים, מייסד ומנכ"ל קרן ההון סיכון גרופ 11 והמשקיע שלו חוליו, אשר משמש כמנכ"ל חברת הסטארט-אפ Dream, יוקם מכון חדש באוניברסיטה אשר יכלול תוכניות הכשרה, לימודים ומו"פ בתחום הבינה המלאכותית. מי שתעמוד בראש המכון ותשמש כמנכ"לית היא העיתונאית סיון כהן סבן. 
המכון החדש אשר ממוקם באוניברסיטת בן גוריון בנגב, הושק היום (רביעי) תחת הכותרת "יצירת מובילות ישראלית ב-"AI . המימון למכון החדש של אוניברסיטת בן גוריון מגיע מכספיו של פרנסס וכן מכספי תורמים של האוניברסיטה. בשלב זה, המכון יפעל ממעבדות האוניברסיטה הממוקמות בפארק ההייטק בבאר שבע.
בחודש אפריל האחרון, עלה איש העסקים ומנכ"ל קרן ההון סיכון לכותרות לאחר שמכון המחקר Preqin דיווח, כי קרן ההון סיכון גרופ 11 מוקמה במקום ה-3 בעולם בקונסיסטנטיות ביצועים בעשירון העליון על פני כל הקרנות מאז הקמתה.
בעקבות כך, פרנסס פרסם את ההישג ברשת החברתית לינקדאין וכתב בפוסט: "Preqin הוא גוף מחקר אובייקטיבי ידוע ומוערך, ונחשב סטנדרט הזהב בתעשייה שלנו מבחינת מיפוי ביצועי קרנות, אז משמח לקבל מהם במיוחד הבוקר את ההכרה שגרופ 11 מוקמה במקום 3 בעולם בקונסיסטנטיות ביצועים בעשירון העליון על פני כל הקרנות שלנו מאז הקמתה של Group 11".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה