רכילות עסקית

אשתו של צחי חג'ג' הוציאה ספר, מי הגיע להשקה החגיגית?

אשתו של איש העסקים והנדל"ן צחי חג'ג' שעוסקת באימון והרצאות בעקבות סיפור חייה המרגש, מוציאה ספר בהשקה חגיגית. להשקה הגיעו חברים ולקוחות רבים ומוכרים. מי היה שם?
מערכת ice | 
רותם וצחי חגג (צילום שוקה כהן)
רותם כהן חג'ג' אישתו של איש העסקים צחי חג'ג' השיקה ספר חדש באירוע חגיגי בו השתתפו חברים רבים ומוכרים של בני הזוג. הספר, "קמה והולכת" מגולל את סיפור חייה המרגש. כהן חג'ג' בת ה-33 נולדה בשם רותם כהן עם מום מולד שאיתו התמודדה בילדותה – רגלה הימנית הייתה קצרה יותר מרגלה השמאלית ובכף רגלה היו שלוש אצבעות.  
המום גרם להפרות שיווי משקל שמנעו ממנה ללכת על רגליה. כהן-חג'ג' העבירה את ילדותה בכסא גלגלים כשהיא עוברת בין ניתוחים ובתי חולים שונים, במטרה  לתקן את המום ולהאריך את רגלה. היא מספרת על ילדות קשה בצל אכזריותם של חבריה ללימודים, מהם ספגה הצקות בשל מגבלתה.
בגיל 12 עברה כהן-חג'ג' את הניתוח האחרון והקשה ביותר, והחלה להשתלב בחיים לראשונה כשהיא צועדת על שתי רגליים. בהמשך, החלה בקריירת דוגמנות ועם סיום הלימודים התגייסה לצבא ושירתה כחובשת. ההתמודדות הקשה בילדותה הובילה אותה לעסוק באימון ומנטורינג וכיום ניתן למנות בין לקוחותיה ידוענים רבים.
רותם כהן-חג'ג'. צילום: שוקה כהן
נוסף על האימון האישי כהן חג'ג' מרצה על סיפורה ברחבי הארץ ובסוף השבוע היא השיקה ספר חדש פרי עטה בו היא מספרת את סיפורה מעורר ההשראה. לפני כמה שנים נישאה לאיש העסקים ויו"ר קבוצת חג'ג' - צחי חג'ג' ולבני הזוג שני ילדים.
להשקה החגיגית הגיעו משפחה, חברים ולקוחות מרוצים: בעלה איש העסקים והיזם צחי חג'ג', מאמנת הכושר שר פיטנס, מאור ומירן בוזגלו , נטלי דדון עם בן זוגה עמית פרליס, גורו הביוטי והאופנה אלין כהן והוריה יורם ומירי כהן, העיתונאית מירי מיכאלי, השחקן ויוצר פאודה ליאור רז, מיכאלה ברקו, סיוון כהן סבן, מעיין אשכנזי, ליאור קוקה,  בל אגם, אורטל עמר, אוריה עזרן, אתי קובו, ירדן ויזל ,לאה שנירר, אירית רחמים ובן זוגה עמוס לוזון, מור חממי ורון אלוף, רומי גיאור, ירדן אדרי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה