רכילות עסקית

ניקול ראידמן חושפת: זה הכריש שהיא מחפשת

ניקול ראידמן שכבר שנתיים עברו מאז נפרדה מבן זוגה הקודם ואבי ילדיה חושפת מה הטעם שלה בגברים, האם היא מחפשת מישהו שיעשה אותה מאושרת או דווקא מעושרת?
מערכת ice |  5
החיים החדשים של ניקול ראידמן (צילום מסך: קשת 12)
ניקול ראידמן נשאלה מה הטעם שלה בגברים וחשפה קראש רציני על איש העסקים דובי פרנסס שיושב בפאנל המשקיעים בתוכנית "הכרישים" בקשת 12. ראידמן טענה בהתחלה כי לא הכסף הוא זה שמושך אותה אצל פרנסיס אלא פריט מיוחד היה מה שקנה אותה.
אז מי יכול לעשות את ראידמן מאושרת, או מעושרת? זה מה שסיפרה ראידמן לעמוד האינסטגרם של ישראל בידור על השאלה מה הטעם שלה בגברים: "המנחה מהכרישים עם הגרביים הצבעוניות". כשהמראיינת הקשתה עליה וציינה, "פרנסס? אבל הוא עשיר", הגיבה ראידמן, "לא אבל הוא חתיך. אם יש פרנסס גם לא עשיר אלא עם גרביים... גרביים זה מה שעושה לי את זה".
למרות הצהרת הגרביים ראידמן סתרה את עצמה וחזרה לסוגיית העשיר כשנשאלה אם היא בפאטיש של גרביים, "אני פחות בפאטישים אני חושבת שהאישיות והכריזמה שלו זה מה שעושה לי את זה. יותר מהגרביים. הגרביים פחות הייתי מחליפה את הבובספוג למשהו אחר יותר אטרקטיבי".
סגול הולך? דובי פרנסס בתוכנית הכרישים. צילום מסך קשת 12 
אז לא גרביים, מה בכל זאת הגורם לקראש של ראידמן על פרנסס? הטעם של המעושרת לא עד כדי כך מוסווה בהתייחס לקשר של ראידמן עם אבי ילדיה מיכאל צ'רנוי האוליגרך הרוסי-ישראלי, וכנראה שאכן לא רק גרביים זה מה שעושה לה את זה.
ואכן, בהמשך יצא המרצע מן השק כשראידמן הסבירה בפירוט כי, "כסף זה תוצר של כריזמה והצלחה". הסבירה ראידמן, "בן-אדם שהוא לוזר ויושב בבית ומחכה למשיח שיבוא לעזור לו אני לא חושבת שאני אמצא בו עניין. אני לא מחפשת טריליונר או מיליארדר אבל בנאדם שעשה משהו דבר או משהו בחיים". 
כזכור, גם על עמיחי שיקלי חשפה ראידמן קראש לאחרונה וציינה שהוא "גבר שבגברים" אחרי שפרש מסיעת ימינה לקראת חתימתם על ההסכם הקואליציוני עם גוש השינוי.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הכסף עושה קאריזמה
    דודי 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקריזמה היא אך ורק באמצעות הכסף
    סגור
  • 4.
    ניקול עזבי גבר עשיר.את צריכה גבר ללילה שיהדק אותך (ל"ת)
    בבר 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ניקול ריאדמן
    יעקב 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מיוחדת,את אנרגייזר,לא פשוט למצוא לך בן זוג,את צריכה משרתים...חוות משרתים...כל הכבוד...אהבה זה מלמעלה,זה יבוא...את סופרוומן,לא שחקנית,את אמיתית...אשה כמוך מסרסת גברים...
    סגור
  • 2.
    מספיק לה סתם ממיליונר פשו לא צריך מיליארדר או טריליארדר (ל"ת)
    יו יו 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רידמן
    גבר 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מבינה בגברים וגם לא בשירה
    סגור