רכילות עסקית

צפו: רמי לוי ועוד כוכבים הגיעו לחגיגות יום ההולדת של מיקי

כוכבת הילדים מיקי מוכתר חגגה יום הולדת 40 במסיבת הפתעה שאירגן לה הבעל אריק עורי. בין 130 המוזמנים איש העסקים רמי לוי ועוד כוכבים מעולם הבידור 
מערכת ice | 
מסיבת ההפתעה של מיקי (צילום ענת מוסברג)
כוכבת הילדים מיקי הופתעה אמש (שני) במסיבת הפתעה שאירגן לה בעלה, אריק עורי ושמוליק משגב, שותפו ב"משגב עורי הפקות" ב"קוקו במבינו", בת"א. השניים הגיעו למקום שהיה מקושט לכבודה וכלל עוגת קומותיים מרהיבה, בלונים ופינות עם קולאז' תמונות תלויות בהם נצפו המוזמנים עם מיקי מאירועים שונים שגיבשה עבורה הצלמת, אושר עדן פשינסקי. 
במקום ציפו לזוג 130 חברים קרובים ומשפחה. מיקי, שהיתה בטוחה שהיא מגיעה להרים כוסית לכבוד יום הולדתה ה-40, שחל בשישי האחרון, עם עוד שני זוגות חברים, הופתעה והתקשתה לעכל את גודל ההפתעה. בשיא החגיגות מוכתר עלתה על הבר והחלה לרקוד עם החברים הקרובים.
 
מבין החברים שבאו לאחל מזל טוב ניתן היה למצוא את חבריה לתחום יובל שם טוב שהגיע עם אשתו, מיכל הקטנה שהגיעה עם ביתה יולי, ענדה למיקי שרשרת עם לב משובץ יהלומים כמתנת יומהולדת וגם בשלבי היריון מתקדמים פיזזה איתה על הבר, כוכבי הילדים קוגומלו, גילי אלגבלי, רוי בוי, אבי דור, נתן נתנזון ודוד חיים, לינור אברג'יל ובעלה, רמי לוי עם אשתו ובתו יפית אטיאס, הרבנית רונית ברש ובעלה, משה דץ, רון קופמן, יצפאן, פולה והילה בליק. בסוף הערב מיקי נגסה בעוגת הקומותיים שהוכנה לכבודה, קיבלה מבעלה טבעת יהלום בעיצובה של המעצבת יפעת עובד וקינחה בהפרחת הבלונים לשמים. 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה