רכילות עסקית

האם מנכ"ל "כתר פלסטיק" התרשם מתערוכת 'סיפורי כסאות' במכללה למנהל

אודי שגיא, הגיע כאורח הכבוד בתערוכת הגמר של ביה"ס לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל, שם חשף לראשונה לציבור הרחב מיצב אומנותי ייחודי המורכב מקונסטרוקציה ייחודית של רהיטי הפלסטיק של כתר, שמטרתו לגרום לציבור הרחב לחשוב אחרת על כסאות
כפיר אדר |  2
אודי שגיא יורם רבין גוין סאס (צילום רונן גולדמן)
מנכ"ל כתר פלסטיק, אודי שגיא, היה אמש (יום ד', ה-21.7) אורח הכבוד של נשיא המכללה למינהל, פרופ' יורם רבין, ודיקאן ביה"ס לעיצוב וחדשנות, ד"ר גווין סאס, באירוע הפתיחה של תערוכת הבוגרים של ביה"ס לעיצוב וחדשנות במכללה, לה החברה נתנה חסות כחלק משיתוף פעולה רחב וארוך שנים שלה עם המכללה לקידום יצירתיות וחדשנות, אותו הוביל ד"ר סאס האמון על החיבור בין החברה למוסד האקדמי.
שגיא התלהב במיוחד לראות בפעם הראשונה את המיצב המרכזי בתערוכה השנה "סיפורי כיסאות", מיצב אודיו-ויזואלי, פרי יצירתם של האמנים שי עיד אלוני ושרון גלזברג, המעניק מבט חדש על תפקיד הכיסא והמקום שהוא ממלא בחיינו. המיצג מורכב מקונסטרוקציה ייחודית של רהיטי הפלסטיק של כתר, על גביהם מוקרנים קטעי וידאו של עובדי החברה ואנשי המכללה למינהל מציירים את הכיסא האידיאלי עבורם.
לאחר מכן, העובדים סיפרו על חוויה משמעותית בחייהם בה היה מעורב כיסא. שגיא לא הסתפק רק בצפייה במיצב המרכזי ודאג שפרופ' רבין וד"ר סאס יעשו לו סיור פרטי במתחם התערוכה, שם הציגו לו את עבודותיהם של כל 58 הסטודנטים המשתתפים בתערוכה.
אודי שגיא, מנכ"ל כתר  מסר: "כמותג המקדם חדשנות ויצירה לצד ערכים כשוויון ותרומה לקהילה, אנו מאמינים בשיתופי פעולה ומיזמים המייצגים ערכים אלה. שיתוף הפעולה עם בית הספר לעיצוב וחדשנות של המכללה למינהל הוליד מיצב מרתק המייצג קולות מגוונים בחברה הישראלית, לצד אמירה עיצובית מרשימה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה תערוכה
    לי 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש נהנתי, התערוכה מהממת והמיצג של כתר מעולה, מרתק למרות (שהיה קצת צפוף). ממש ממליצה לבקר בתערוכה
    סגור
  • 1.
    מהמם
    דנה 07/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי בתערוכה, המיצג של כתר מדהים והתערוכה מגוונת, מפתיעה ומאוד יצירתית. ממליצה בחום:)
    סגור