רכילות עסקית

שגיא מוקי נחת הישר לספונסרים בתדיראן, וכך קיבלו אותו

הג'ודוקא שגיא מוקי חזר השבוע לארץ אחרי שקטף מדליית ארד באולימפיאדת טוקיו בזכות הניצחון הקבוצתי של נבחרת ישראל. כך קיבלו אותו מנכ"ל תדיראן, נותנת החסות שלו בשש השנים האחרונות

מערכת ice | 
שגיא מוקי משה ממרוד מנכל תדיראן (צילום תמיר שיינפלד)
יומיים לאחר ששב מאוליפיאדת טוקיו, הג'ודוקא שגיא מוקי התקבל בבית תדיראן לחגיגת ניצחון בארוחה חגיגית. בשש השנים האחרונות העניקה תדיראן את חסותה לג'ודואי האולימפי ותמכה בו כדי שיוכל להתמקד באימוניו ולייצג את ישראל כשהוא בשיאו. על פי הערכות סכום החסות של תדיראן לשגיא הוא מעל 100 אלף שקלים בשנה.
עם שובו ארצה קיימו במטה החברה בפתח תקווה ערב חגיגי שכלל מנות מיוחדות מרחבי העולם. עשרות עובדי תדיראן התכנסו לרגל חזרתו של הספורטאי מטוקיו והריעו לספורטאי על הישגיו, על מאמציו ועל מדליית הארד שקטף.
משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן העניק למוקי מדליה וגביע נוספים ובירך אותו, "בשש השנים האחרונות אנחנו מלווים אותך ומעודדים אותך ולמרבה השמחה היום אנחנו חוגגים ביחד איתך את הבאת המדליה לישראל. כשפגשתי אותך לראשונה זיהיתי מיד שאנחנו חולקים את אותם הערכים. אותם ערכים ואיכויות שאנחנו בתדיראן שואפים לטפח ולנהוג לפיהם. שגיא היקר, אנחנו גאים בך! על הרוח הספורטיבית, על ההתמדה, הנחישות וההישג המרשים."
שגיא מוקי התייחס לאירוע שערכו עבורו נותני החסות ואמר, "רק לפני יומיים נחתנו בארץ והאדרנלין עדיין זורם בגוף. אחרי שקצת נחתי ופגשתי את המשפחה והחברים, הבחירה שלי הייתה לבוא לכאן, למשפחת תדיראן, כדי להודות למי שתמכו, דרבנו ועודדו אותי לעשות את המיטב שלי".
למרות שבתחרויות האישיות הג'ודוקא לא הגיע לפודיום, הנבחרת הישראלית בג'ודו הצליחה להגיע למדלייה הקבוצתית אחרי שהביסה את הנבחרת הרוסית. בכך נרשמה המדלייה הישראלית השנייה לאולימפיאדת טוקיו, כשמאז כבר הספיק לעלות המספר הזה ל-3 מדליות, ביניהן מדליית זהב היסטורית של ארטיום דולגופיאט שקיבל אותה על תרגיל התעמלות הקרקע שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה