רכילות עסקית

צפו: עידו חג'ג' חוגג יום הולדת לאישתו, מי הזמר שהזמין?

עידו חג'ג' המחזיק בשליטה בקבוצת הנדל"ן חג'ג חגג אתמול יום הולדת לאשתו במסעדה שבבעלותו, שכלל הופעות פרטיות של זמרים מפורסמים, ביניהם להקה שהתאחדה במיוחד לחגיגה
מערכת ice | 
עידו חגג (צילום אינסטגרם)
עידו חג׳ג׳ חגג יום הולדת לאישתו שרית במסעדה שהוא שותף לה יחד עם אחיו, "פופ אנד פופה". לרגל האירוע ערך חג'ג' הופעה פרטית למשתתפי האירוע, בה הופיעו לא אחרים מחברי ההרכב לשעבר, "החברים של נטאשה" בניצוחו של ארקדי דוכין שהתאחדו לערב אחד בעקבות המאורע.
איש העסקים והנדל"ן עלה גם לשיר יחד עם סולן ההרכב ארקדי דוכין ונתן ביצוע מרשים לשיר "נאמר כבר הכל". מי שנצפו באירוע כאורחים קרובים הם ניר ויצמן מבעלי מלונות בראון ובעלה של מיכל הקטנה, עיתונאי הספורט רז זהבי. גם אדיר גץ נתן הופעה פרטית והופיע באירוע. 
עוד הופעה מפתיעה שנראה שכבשה את הערב, היתה הופעה של לא אחרת מביתם של בני החזוג חג'ג', גאיה, שעלתה לבמה והקדישה לאמה את השיר "שרק תחייך" של הזמרת יובל דיין, בגרסה נשית מותאמת למאורע שגרפה תיעוד סטורי נמרצים מכלל הנוכחים באירוע.

חג'ג', שמחזיק בשליטה בקבוצת חג'ג' לצד אחיו, רק לאחרונה קיים אסיפה כללית בקבוצה במטרה לאשר לו שכר ובונוסים שיכולים להגיע ליותר מ-9 מיליון שקל. בסך הכל ביקש חג'ג' לאשר לו שכר חודשי של כ-100 אלף שקל ועוד בונוסים בגובה של 4% מהרווח השנתי אם ישקף תשואה על ההון גבוהה מ-6.5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה