רכילות עסקית

מנכ"ל הרץ ישראל פינק את מכבי חיפה במכוניות חדשות

דני שמעוני מנכ"ל הרץ-אוטו סנטר פינק את אלופת המדינה בכדורגל ברכבי הונדה סיוויק ספורט חדשה באירוע חגיגי. שמעוני: "דאגנו שכל השחקנים יקבלו מכונית עם מספר החולצה שלהם כמספר האמצעי של הרכב"
מערכת ice | 
דני שמעוני מנכ"ל הרץ-אוטו סנטר ושחקני מכבי חיפה (צילום האתר הרשמי של מכבי חיפה)
שחקני מכבי חיפה התחדשו היום (שני) בהונדה סיוויק ספורט חדשה. באירוע חגיגי שארגנה חברת הליסינג הרשמית של מכבי חיפה, הרץ-אוטו סנטר, שחקני הקבוצה החזירו את הרכבים הישנים וקיבלו את הרכבים החדשים והמשודרגים. 
דני שמעוני, מנכ"ל קבוצת Hertz ישראל-אוטו סנטר: "אנו גאים ללוות את מכבי חיפה למעלה מ-30 שנה. דאגנו שכל השחקנים יקבלו מכונית עם מספר החולצה שלהם כמספר האמצעי של הרכב. חברת הרץ דואגת לכל פתרונות הרכבים  של השחקנים והצוות ותמשיך ללוות אותם גם לאורך כל שלבי הליסינג".
 
מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב אמר: "זה לא מובן מאליו שהרץ מלווה את מכבי חיפה כל כך הרבה שנים. אבל יותר מזה הרץ היא שותפה ביום יום שלנו, בחלק מאסטרטגיית המועדון ששחקן/עובד במכבי חיפה, לא צריך להיות מוטרד ביומיום שלו, בטח לא מענייני רכב. השירות שאנחנו מקבלים מהרץ, הוא באמת מעל או מעבר. זה כבר חלק מהמשפחה שלנו".
שחקן הקבוצה, דולב חזיזה, אמר: "אירוע כזה רק מראה כמה המועדון דואג לכל מה שאנחנו צריכים. אנחנו עומדים בפני אפשרות להעפיל לשלב הבתים ולהחזיר קצת למועדון על כל ההשקעה הזאת. המשחקים מול נפטצ'י באקו הם אולי המשחקים החשובים ביותר של מכבי חיפה בזירה האירופית בעשור האחרון ואנחנו מאוד מאוד רוצים שזה יקרה. לעלות לשלב בתים זה דבר שמאוד מאוד ירגש את הקהל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה