רכילות עסקית

בכירי סלברייט חוגגים הנפקה בנאסד"ק

סלברייט קיימה עבור מאות העובדים שלה את המסיבה לרגל ההנפקה של החברה בנאסד"ק. בכירי החברה חגגו במתחם "חוות שלם", השף שחף שבתאי היה על הצד הקולינרי ושבעה אמנים ישראלים הופיעו
מערכת ice | 
מנכ"ל סלברייט, יוסי כרמיל ורביד פלוטניק (צילום שי שבירו)
חברת סלברייט (Cellebrite) קיימה עבור מאות עובדיה בישראל מסיבה לרגל הנפקתה בנאסד"ק בתחילת ספטמבר. הארוע התקיים במתחם "חוות שלם" בכניסה לפארק אריאל שרון (חיריה) שהפך באופן חריג למתחם מסיבות Rave יוצא דופן.
שף שחף שבתאי, בעל כוכב מישלן והשף של Pop&Pope ניצח על הצד הקולינרי, עם תפריט בן 15 מנות שנבנו במיוחד לאירוע ושני מטבחים פתוחים כשבכל אחד מהם במה שעליה התרחשות אמנותית.
בצד המוזיקלי, 7 אמנים ישראלים בחיבורים חד פעמיים כמו: אביב גפן מארח את רביד פלוטניק (נצ'י נצ') ואברהם טל; ג'ימבו ג'יי, ולסיום – DJ דלית רצ'שטר אירחה את רן דנקר ואת דקלה. האירוע הופק ע"י חברת The Station. אביב גפן שפתח את המופע האמנותי אמר לקהל: "איזה כיף זה להצליח. מגיע לכם. חלקכם אולי זוכרים שהתחלתי ברוקסן אבל אני נשארתי היפי יחף"
"כיף גדול להיות פה ולחגוג ביחד אחרי ששנה שעברה לא יכולנו להיפגש ואני מאוד מאמין בביחד שלנו", אמר מנכ"ל סלברייט יוסי כרמיל. "אנחנו פה כדי לחגוג הצלחה, ואנחנו ברי מזל כי יש לנו עבודה עם אימפקט עצום. אנחנו קמים בבוקר כדי לעשות משהו טוב, לתרום לעולם בטוח יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה