רכילות עסקית

צחי חג'ג' חוגג בדובאי, מי טס איתו לחופשה היוקרתית?

צחי חג'ג' מבעלי השליטה בקבוצת הנדל"ן חג'ג' העלה תיעוד מחופשה יוקרתית במיוחד בדובאי, מי טס עם איש העסקים לחופשה במפרץ?
מערכת ice | 
צחי חג'ג' (צילום טל ציקורל)
יזם הנדל"ן ןבעל השליטה בקבוצת הנדל"ן חג'ג', העלה תיעוד לרשתות החברתיות מטיול יוקרתי במיוחד ביעד הישראלי החם בשנה האחרונה - דובאי. חג'ג' ואשתו טסו יחד עם בני הזוג והחברים הקרובים שר פיטנס ובעלה עידן. הרביעייה נראית מבלה במסיבה פרועה שכוללת הופעת מסיכות מרהיבה ומנות שף מפנקות שאף גרמו לכוהנת הכושר להצהיר שהיא היום לא שר פיטנס.
לא רק ריקודים ומנות שף יש בטיול של הזוגות העסקיים, במהלך החופשה תיעד חג'ג' מכוניות יוקרה וכתב: "דובאי כמו דרק דובאי יכולה להיות".
הזוגות מבלים ביחד הרבה בטיולים לחו"ל ורק בקיץ האחרון תיעדו אירוע דומה מחופשה משותפת באירופה. כזכור לפני שבועיים פתחה הנהלת חג'ג' אירופה דיוולופמנט את המסחר, לרגל הרישום למסחר בבורסה לניירות ערך. חברת הנדל"ן שהוקמה בשנת 2017 ופועלת בתחומי הנדל"ן היזמי והנדל"ן להשקעה למגורים, משרדים ומסחר ברומניה.

בחודש שעבר דווח כי קבצת האחים חג'ג' נכנסים לראשונה לתחום המלונאות בישראל באמצעות שיתוף פעולה של קבוצת חג'ג' שבבעלותם עם רשת המלונות הבינלאומית סלינה. בהסכם שנחתם בין שני הצדדים תתבצע רכישת נכסים והכשרתם לידי נכסי אירוח ומלונאות ומסירתם לשימוש רשת המלונאות שתשלם דמי שכירות ואחוזי רווחים לקבוצת הנדל"ן. ייתן שחג'ג' טס לדובאי לשאוב השראה ממלונות הפאר שם?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה