רכילות עסקית

האם אלקין הצליח לנצח את קספרוב בשחמט?

השחמטאי של הפוליטיקה מול אלוף העולם לשעבר בשחמט, בדו-קרב שפתח את ערב הגאלה של ועידת החדשנות של חברת IMPROVATE בירושלים. האם הצליח השר אלקין להכריע את אחד השחקנים החזקים בהיסטוריה?
מערכת ice | 
אלקין קספרוב (צילום יחצ)
אלוף העולם לשעבר, ואחד מהשחקנים החזקים בתולדות השחמט, התמודד הערב (ראשון) מול שר הבינוי והשיכון וענייני ירושלים, זאב אלקין, בערב גאלה שפתח את וועידת החדשנות של חברת IMPROVATE בירושלים בהשתתפות האמן ויל.איי.אם, איש העסקים מייקל חודרוקובסקי וראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר.
ועידת החדשנות של חברת IMPROVATE תיפתח מחר, ובה גם סולן הבלאק אייד פיז שיחשוף את העולם העסקי שלו מחוץ לבמה ובאיזה סטרטאפים וחברות הוא מתכוון להשקיע בישראל, איש העסקים מייקל חודורקובסקי, ראשי ממשלות לשעבר ומנהיגים בינלאומיים שהפכו לאנשי עסקים כמו נשיא רומניה לשעבר ויקטור פונטה, נשיא בולגריה לשעבר רוזן פלבנלייב, נשיא מונטנגרו לשעבר פיליפ וויאנוביץ' וראש ממשלת בלגיה לשעבר איב לטרם. הוועידה תיחתם בהופעה של להקת בלאק אייד פיז בהיכל פיס ארנה בירושלים.
גם אלוף העולם לשעבר בשחמט, האקטיביסט גארי קספרוב ישתתף בוועידה, ועם הודעתו של קספרוב על הגעתו לישראל, השר החליט להיענות לאתגר ולשבת למשחק ראש בראש מול אלוף העולם לשעבר בשחמט.
 
על פי הנוכחים, השר אלקין נתן פייט רציני וקידם מהלכים מתוחכמים במהלך המשחק שארך כמעט כשעה. אך בסופו, הוביל אלוף העולם מהלך מנצח שהכריע את המשחק והביא לניצחונו.
השר אלקין: "הגשמתי חלום ילדות ושיחקתי מול מי שהיה גיבור נעוריי ואלוף העולם בשח מט, ממנו למדתי לאהוב את המשחק. מרגש כפליים לשחק את המשחק העתיק בעולם באחת הערים העתיקות בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה