רכילות עסקית

מנכ"ל אשטרום נכסים ויו"ר אמריקן אקספרס בערב של IDdesign

הבעלים של רשת IDdesign, קיים בתחילת השבוע תערוכה במוזיאון תל אביב בעיצוב אורן נורי, שהתמקדה בעיצוב אקולוגי. לאחר מכן האורחים הוזמנו לתערוכת הנקודות המפורסמת של יאיוי קוסאמה
מערכת ice | 
ירון רוקמן ועופר איתני (צילום אביב חופי)
עופר איתני, בעלי רשת IDdesign, אירח ביום ראשון השבוע את נציגי ענף הבנייה לערב המשלב אומנות ועיצוב. בערב, שהתקיים במוזיאון תל אביב, נערך מיצג ריהוט וכורסאות ממוחזרות של רשת העיצוב IDdesign.
מי שהציג את קולקציית הריהוט לשנת 2022 הוא אורן נורי, המעצב הראשי ומנהל הסחר של רשת IDdesign, הקולקציה, שלוקטה בתקופת הקורונה, החזירה את הטבע לקדמת הבמה והשנה מתמקדת בעיצוב אקולוגי, בר קיימא וחומרים ממוחזרים.
לאחר מיצג הריהוט והכורסאות נהנו המוזמנים מתערוכת הנקודות העולמית המדוברת במיוחד - רטרוספקטיבה של האומנית היפנית יאיוי קוסאמה. לערב הגיעו גל נאור, מיכי סתר, יואב מסר, מיכאל אזולאי, מנכ"ל אזורים רון אבידן ולימור גולדשטיין, יו"ר אמריקן אקספרס רון וקסלר, מנכ"ל אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום ירון רוקמן, רם גולדברג, רון ושירלי גרינברג ועוד.
 
רשת IDdesign הינה רשת לריהוט ועיצוב הבית. השלוחה הישראלית נמצאת תחת כרמל גרופ (הכוללת את רשת ביתילי, URBAN, שטיחי כרמל פלור וכרמל ביזנס) בבעלות משפחת איתני. לרשת 4 אולמות תצוגה גדולים ברחבי הארץ המשתרעים על שטח של 2000 מ"ר בממוצע כל אחד.
הרשת בעלת מוניטין של עיצובים מודרניים, והקולקציות המוצעות בה מתעדכנות באופן קבוע בהתאם למגמות והטרנדים המובילים בעולם העיצוב. הרשת פונה ללקוחות אוהבי עיצובים שיקיים ונקיים. IDdesign מאמצת את הקונספט "טוטאל לוק", בו בתצוגת החנות משתלבים רהיטים, פריטים דקורטיביים, כלי בית ושטיחים. הקונספט הזה מאפשר לצרכנים רעיונות לשימוש ועיצוב בפריטים מודרניים ומעוצבים בבתיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה