רכילות עסקית

בזוס חוטף על הלוק ב-1200 דולר: "חולצה או קעקוע?"

בעלי אמזון חגג את הסילבסטר בלוק חגיגי במיוחד, עם חולצה שעולה כ-1200 דולר, והרשת לא כל כך פירגנה לו על הסטייל החדש. ג'יימס קורדן עקץ: "נראה כמו תלבושת גנרית של פיטבול, שעל החבילה שלה היה כתוב משהו גנרי כמו 'מיאמי דאנס מן'."
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום NASA Robotics Competitions Sheyene Gerardi)
לג'ף בזוס, הייתה שנה לא רעה ב-2021: הוא התפטר מתפקיד מנכ"ל אמזון, יצא לחלל, והיה יותר ויותר פומבי עם חברתו מזה שלוש שנים, לורן סאנצ'ס. חולצת הסילבסטר של בזוס היתה רק סימן לעובדה שהוא נכנס לשלב חדש בחייו.
חולצת המשי הצמודה, הג'ינס הלבן ומשקפי השמש עם עדשות בצורת לב הפכו בקלות לתלבושת המסוקרת ביותר של חגיגות הסילבסטר האחרון, לאחר ששיתף תמונה של הלוק שלו באינסטגרם. אין ספק שזו חלק מההתפתחות של אדם שפעם החזיק ארון מלא במכנסי חאקי ובלייזרים שנראים כאילו הוא מנהל סוכנות מכוניות. כפי שניסח זאת ציוץ ויראלי אחד, "ג'ף בזוס בדרך להפוך לפיטבול."
אבל עדיין אין צורך להגזים שבזוס הולך לאותם כיוונים אופנתיים כמו הראפר הקולומביאני. הסיפור שלו הוא ככל הנראה שלאחר שהשקיע את רוב חייו בלעשות את ההון הכי גדול כמעט בהיסטוריה, עכשיו הוא קיבל קצת פנאי להוציא את הכסף על להיראות כמו החברה שהוא העריץ מהתיכון. כי לא משנה כמה נחשוב שעברנו את השלב הזה בחיים, יש דברים שיסגירו שאנחנו עדיין שם.
 
"הוא אימץ סטייל חדש כדי לקבל איזשהו סוג של תשומת לב", העריך יועץ הסטיילינג מניו יורק פיטר נגוין, שמתמחה בעבודה עם גברים בתעשיית הטכנולוגיה. "הוא עשה עבודה רצינית, מכון כושר וסגנון חדש, כדי לשנות את תדמית האיש הפיננסי והחנון ששם על עצמו חליפות לא מחמיאות. זה חלק ממיתוג מחדש, והוא נהנה מזה".
 
"תראה" אמר המנחה האמריקאי ג'יימס קורדן במונולוג שלו ב-Late Late Show "שאלה אמיתית, האם זו חולצה או קעקוע? זה נראה כמו פרופיל טינדר של מר קלין. זה נראה כמו פטריק סטיוארט שקיבל ליהוק בפמליה. תראה את זה, זה נראה כמו תלבושת גנרית של פיטבול, שעל החבילה שלה היה כתוב משהו גנרי כמו 'מיאמי דאנס מן'."
החולצה שלבש בזוס שייכת למותג הצרפתי קזבלנקה, ומוצעת למכירה באינטרנט במחיר של 1,274 דולר. הג'ינס הלבן שייך למותג היוקרה Brunello Cucinelli. בעוד שהגוונים נראים כמו כיפיים ומהווים חידוש לבזוס, הם כן גם נותנים תחושה של מיאמי בשנות ה-80.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה