רכילות עסקית

זו העיר שהושקעו בחוף שלה 15 מיליון שקלים

את באי העיר טבריה יתחיל לקדם מעתה פסל איקוני במיוחד בכנסיה לעיר. לא מדובר רק בפסל, אלא במהלך שלם בהשקעה של עשרות מליוני שקלים של החברה הממשלתית לתיירות בעיר
מערכת ice |  5
מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, עידן מועלם וראש העיר טבריה בועז יוסף (צילום החברה הממשלתית לתיירות)
העיר טבריה מצטרפת לרשימת הערים התיירותיות המובילות בעולם ומשיקה אטרקציה חדשה עבור התיירים ותושבי המקום . פסל I love Tiberias שנבנה על ידי החברה הממשלתית לתיירות מיועד לתיירים הרבים המגיעים מדי שנה לאזור הכנרת, את הפסל בחרו בחברה למקם בטיילת חוף הדקל אשר מהווה נקודת אל עבר אגם הכנרת.
הפסל הושק במסגרת כוללת של שדרוג רצועת חוף הדקל שמתרחש בימים אלו. מאחורי הפרויקט הזה עומדות החברה הממשלתית לתיירות, בתמיכה משרד התיירות שמבצעות את המהלך בעיר טבריה.
 הפרויקט מתוכנן בעלות של כ-15 מיליון שקלים והוא יכלול תאורה לאורך כל רצועת החוף ששומרת על הסביבה ובטיחות ההולכים וכן מסלולים לרוכבי אופניים והולכי רגל. הפסל נבנה לקידום התיירות הבינלאומית וכחלק מההסברה לתייר הבינלאומי, בדומה לפסלים שאנו רואים במדינות בחו"ל כמו, אמסטרדם, ניו יורק ואפילו בחומה הסינית.
 
ראש עיריית טבריה, בועז יוסף: "אנו שמחים וגאים שמשרד התיירות רואה את החשיבות הרבה בקידום תיירות הפנים והחוץ בעיר טבריה. אנו רואים כיצד שדרוג רצועת חוף הדקל והצבת הפסל בנקודת התצפית תמשוך תיירים רבים. טבריה אשר מהווה מוקד תיירותית לכל הדתות מושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים. דווקא בימים אלו חשוב מאוד להמשיך לתמוך בתושבי העיר ובכלכלה על מנת לקדם את העיר ולפתח אותה. אני קורא לאזרחי המדינה ולתושבים להנות מהפרויקטים החדשים בעיר ולתמוך בכלכלה ישראלית".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כתושבת העיר
    אלה 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסל הזה יפה, לא מוצדק 15 מליון הכבישים בעיר שבורים תטפלו בזה והעיר מלוכלכלת מאוד רק רון קובי יכול לעשות את העיר טובה לכולנו.
    סגור
  • 3.
    בועז יוסף הוא לא ראש עיר, והוצנח ע״י אריה דרעי
    טברייני 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בועז יוסף הוא לא ראש עיר,הוא ראש הועדה הממונה, הוא הוצנח ע״י אריה דרעי לאחר שדרעי שלח את רון קובי הביתה, וגם את מוני מעתוק שהיה ראש הועדה הממונה וסירב לשתף פעולה עם החרדים בעיר, רק לידע כללי
    סגור
  • 2.
    זה לא בכניסה לעיר להפך זה בצד המרוחק
    רותם 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיילת יפה אבל לא נגישה ,אין גם גישה למים לא ברור מה המטרה ! כמו העיר הזאת
    סגור
  • 1.
    עיר מגעילה
    טבריני בדימוס 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזבתי עיר מושחתת,מוזנחת,עיר של נוכלים ושקרנים.עיר של מפיונרים שאם אתה לא שייך,אתה לא יכול למצוא עבודה מכובדת למרות ההשכלה והתעודות.ואם אתה שייך למשפחת הפשע הכל פתוח גם אם לא סיימת כיתה ח'.העיר מתה לפני עשרים שנה ותמשיך כך כל עוד אחד אוכל אל השני ואחד גונב מהשני.עיר מלוכלכת ומגעילה
    סגור
  • עיר הכי מגיעלה (ל"ת)
    הדייג 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור