רכילות עסקית

עומר אדם חוגג פורים אצל הטייקון החרדי

הזמר ואיש העסקים הגיע כמו שנה שעברה, למסיבת הפורים של המיליונר החרדי אבישי נריה בביתו שבבני ברק. הטייקון החרדי נחשב למקורבו של אדם, והעלייה של שניהם למירון בל"ג בעומר בתקופת הקורונה עוררה סערה
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום דוד כהן פלאש 90)
הזמר ואיש העסקים עומר אדם, הגיע אתמול בערב (רביעי) לחגוג את חג הפורים אצל חברו ומקורבו המיליונר החרדי אבישי נריה, בביתו של הטייקון שבבני ברק.
כהרגלו הגיע אדם מחופש, ומסיבת הפורים הייתה באווירה תורנית. זוהי אינה הפעם הראשונה שאדם משתתף באירועים שכאלו לאור התקרבותו לדת בשנים האחרונות, ואף בשנה שעברה הגיע למסיבת הפורים אצל המיליונר החרדי ואף ערך דואט עם הזמר יניב בן משיח לשיר "שמע בני".
רק לפני כמה חודשים השתתף הזמר באירוע נוסף של המיליונר החרדי אבישי נריה, שזה ערך אמירת סליחות ושיעורי תורה במנהרות הכותל לקראת חודש אלול. הרב שמואל רבינוביץ', רב הכותל, נשא דברים בפני המשתתפים ופרט לעומר אדם הגיעו גם יניב בן משיח, ישי ריבו, נתן גושן, אחיו של עומר - גל אדם ועוד.

עומר אדם במסיבת הפורים. צילום אינסטגרם
נזכיר כי החיבור בין עומר אדם לאבישי נריה, עורר לפני תקופה סערה, לאחר שבלב מגיפת הקורונה נאסר על העולים להגיע למירון להילולת רשב"י בחג ל"ג בעומר, אך מי שקיבל "הנחת סלבס" היה עומר אדם שהגיע עם איש העסקים אבישי נריה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה